Nekad Zykez | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198950844227/

Ditt Hex-ID: 11000013b0b0743

Vad är din discord tagg? Zykez#3719

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? 27 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt för Nuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel som vanligt, och staffsen bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Onsdags så kom en kund in och ville kolla på en bil bilen heter Bugatti Chiron 2017 den kostar att köpa in 20 000 000 i spelet, jag trodde man kunde kunde scrolla så på menyn på samma sätt som vanligt och jag råkade köpa den jag hade blivit anställd några timmar innan och fattade inte riktigt allt och var inte så noga som man skulle som sagt jag trodde inte jag köpte den och gick sedan ur tjänst. Senare på kvällen träffar jag en vän till mig "Tom Johansson" IC och han undrade vad jag jobbade med jag svarade "Brittas jag är biträdande där" Jag sa kom jag kan visa dig lokalen vi åker dit och jag visar han runt han säger har ni några bilar man kan köpa och jag trodde man kunde "Ge bort den" och sedan att man lämnar tillbaks den sedan så behövde jag gå och lägga mig strax därefter. Jag vaknade runt 12:00 på dagen då jag inser att jag blivit sparkad jag undrar vad det gäller han berättar och jag förklarar ur mitt perspektiv, jag ringer min vän "Tom" och han kommer dit ger bilen till "Ozzy" och Ozzy säger att han ska anställa mig igen och gör det. Senare på kvällen så får jag ett DM på Discord och det står "Ben 10" " sätt dig i support" Jag sätter mig sedan i support och han berättar allt, han säger att "Ozzy" har suttit o sagt att jag medvetet köpt en bil och gav bort den. Jag satt där och sa "Ska ni banna mig?" Han svara tyvärr, jag har varit med om detta många gånger så jag undrade vill du ha min Hex ID han svara "Aa jätte gjärna" Jag ger den till honom han försökte banna mig. Senare på kvällen så gick jag in på FiveM för att se exakt vad för ban det var, men jag kom in på servern och jag sätter mig i support igen och säger "Du Ben 10 Jag kan komma in på servern?" Han vart väldigt chockad och sa "Tack! För att du är ärlig ska komma ihåg det." "Jag sa självklart har du bannat mig nu?" Aa tror det svarar han och jag kunde fortvarande komma in och sa här specca mig och ta det därifrån och jag hjälpte honom i 15 min och banna mig, och jag testade det igen och denna gång kom jag inte in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men jag tror och så det var mitt egna fel att jag inte berättade min del av allt för Ben 10 så att och så han fick mitt perspektiv, och jag gjorde detta mot mig själv på många sätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet dessvärre inte hur många bans jag har men dom har varit många och 90% av dem har varit fel och jag har blivit unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, bett om hjälp från anställda men det var inte någon inne exakt då. Men att man inte hade tagit kassan även fast man kände sig skyldig eftersom man blivit Biträdande-Chef där. Och jag ångrar STARKT hela händelsen och vill spola tillbaka och rätta till allt jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Be alltid om hjälp var inte så självständig och tänk att det alltid finns folk inom supporten som kan hjälpa en! Fan alltså ångrar denna händelsen grovt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka