Nekad Zykez | Ban överklagan [boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198950844227/

Ditt Hex-ID: 11000013b0b0743

Vad är din discord tagg? Zykez#2007

Vem var det som bannade dig? Boel

Hur lång tid var din ban? 24 timmar, nu är den 12

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunförnuft, Kör golf bil på motorväg.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ehm, sunt förnuft jag menar en golfbil som går i 120/kmh är ju ologiskt men sedan körde jag och rpade och gjorde inga fel i det andra utan bara vilket val av fordon jag körde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär jag hade färgat en golfbil som en polare hade tagit till huset och sedan åkte jag till Vianor fixade till den och åkte runt sedan tänkte jag åka till Sandy så åkte ut på motorvägen körde försiktigt i cirka 100 och när jag skulle köra upp på Sandy bron så krockar en bil in i mig och jag rpar på skadorna som jag ska ett tag sedan så blev jag bannad några timmar senare pågrund av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså tycker det är fel av Boel då han sedan innan sa att jag inte gjorde fel men 5 timmar senare blir man bannad för samma anledning, jag det var lite lalligt att ha en golfbil men lallade inte runt utan åkte runt och färgade om den m.m och hade roligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger innan 80% av dem är felaktiga sedan har jag haft få bans som har varit mer än 1-3 dagar och den ända bannen som var lång var för 3.5 månad sedan då jag blev bannad för combat log m.m

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, bara kört runt försiktigt i stan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte framträda ett mindre fordon på motorväg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka