Nekad Zykez | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zykezz

Ditt Hex-ID: 11000014c2feef0

Vad är din discord tagg? Zykez#2148

Vem var det som bannade dig? Limpis, 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230121_201002 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ddosade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett stort bråk i någon cp discord

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var korrekt men det var ett halvårs sedan och mycket har hänt och jag håller ej på med sådant och har ej gjort på ett halvår.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit stark lärdom jag håller ej på med något olagligt längre, jag har inte kvar en enda ip på min dator och jag har bytt umgänge. Jag slutade umgås med personerna jag satt med i discorden bara några veckor efter jag blev bannad då det inte fanns mycket gemensamt längre sedan hade jag månads premenurationer på paneler som gick ut samma månad. Och har inte spelat mycket men då och då gått in på Philips/Limpis Lives. Jag har bett om ursäkt till folk som var inblandade och till Philip för att jag förstörde ryktet om servern.

Sedan allt detta har det gått månader och jag vill komma tillbaka till servern för att jag vill börja rpa igen, jag har IRL vänner som börjat spela på Unive och vill spela med dem samt göra nya karaktärer och börja om från början och se vart man tas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit mitt förnuft till fånga och lämnat umgänget och sluta hålla på med dark web samt ddosing och doxxing. Allt detta ska vara självklart egentligen... Men jag var dum och gjorde det ändå. Men man lever bara en gång så jag erkänner att jag gjort fel och ber om ursäkt och hoppas på en chans till för att vara med i servern community.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag är verkligen ledsen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka