Zykez | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper, Kan säga mitt namn privat för vi är dem enda i Sverige som har det namnet.

Vad heter du på discord? Zykez#3719

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger 10:00- 04:00 Vardagar 15:00 - 24:00

Berätta om dig själv Jag är en 13 år fyller snart 14, är en kille som älskar spela och är väldigt inriktad i kodning. Jag spelar ofta tycker det är roligt med allt RP och har verkligen fastnat för det och spelar oftast med vänner och har skit kul. Jag har alltid hållit på med datorer sedan jag var 6 har varit väldigt inriktad i kodning och har alltid velat vara en del av ett Community vilket jag är glad att jag är idag. Jag har varit bannad 3 gånger på Unive korta bans men jag har lärt mig av mina misstag, Jag kommer aldrig göra om det misstag jag gjort. Jag vill istället ta i del av det och se till att folk inte gör som jag gjorde.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att fler spelar, Jag skulle vilja bli staff och fokusera på FearRP och /reports samt /help. Det är många som kan missa dem. Sedan vill jag kunna specca scenarion som händer, jag kommer även få bort så många som inte ska vara på servern som bara lallar. Jag har aldrig varit med om att en staff gör en dåligt jobb. Jag skulle vilja ha tillfället att svara på allas fråger alltid vara där för folk som har svårt med rpn. jag kommer samt nästan alltid sitta i supporten, Jag vill gärna dela med mig om min lärdom av servern. Jag vill även underlätta för mina vänner i supporten och hjälpa dem, och hjälpa alla Staffs ibland kan det kanske bli för mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? 160 timmar totalt.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har börjat bli seriös på RP och vill bli en del av Unive. Det som jag lockas till är alla spelare på Unive. Jag vill hjälpa till få bort allt det dåliga, eftersom det är så mycket användare på Unive gör det och så att i följden kommer det in lallare. Jag vill vara med och styra allt det dåliga. Vill även snabba upp processen i support rummen i discord, jag tycker jag har mycket lugn och tålamod i mig vilket passar en "Service" i discord. Jag har bra tålamod ingame och så vilket hjälper i scenarion som staff. Jag vill utveckla denna servern denna plats och göra så alla känner sig bekväma. Jag är lätt lärd samt snabb och det kommer nog gå fort för mig och greppa allt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är SUPER AKTIV inom discord ock forum och servern tack vara 3 skärmar, så jag kan alltid hålla koll på allt som händer kommer hjälpa folk T.ex jag kunde inte några grejer när jag kom in jag satte mig i supporten och Mackish lärde mig om menyerna och allt, jag vill kunna göra likadant.

Jag är bra på att ta kritik och antar att man får mycket av det när folk har något och säga, så man alltid förbättra sig. Jag har lätt för mig att ändra på hur jag är i olika sammanhang som man kan utnyttja. Och om jag skulle kicka/banna någon felaktig kommer jag vara lika snabb som jag vara på att kicka/banna person som att Unbanna. Jag är som sagt duktig på att lösa konflikter olika sorters "Disagreements" Jag är snabb på att ta tag i saker som t.ex jag får ett meddelande "Hej! Jag tror du bannade mig felaktigt. m.m så skulle jag sätta mig vid datorn och ta tag i det direkt, prata med personen ifråga och hjälpa.

Jag är bra socialt och har lätt att prata med folk oavsett hur det beter sig, och självklart blir jag mer aktiv om jag skulle haft en sådan stor roll i servern.

Har du några tidigare erfarenheter? Inget inom FiveM men stora Streamers/Discords ja.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto
/tpm
/noclip Så man kan flyga runt utan att folk ser.
/revive
/toggleid Så man ser alla "IDN" inom kort avstånd.
/svban
/sqlban
/sqlunban
/kick
/togglename
/giveitem
/setjob
/bring
/freeze
/ooc
/skin
/spec
/sqlbanoffline

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle säga att jag är väldigt snabb på att lära mig och anpassa mig för omgivningen, allt med "Staff" borde gå rätt snabbt och lära sig om man kan alla kommandon och sammanhang.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Har bara spelat på Unive. Jag har alla min timmar på FiveM på Unive. Har testat en annan men den var inte ens närheten av lika seriös som Unive. Och kommer nog spela på Unive och om jag slutar slängde morsan ut dator ur fönstret.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget viktigt

Nekad pågrund av avstängning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka