Nekad Zyebore_ | Medlem ansökning | Dreamer | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyebore_

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/zyebore/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? Zyebore#3541

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Magnus och är 25 år gammal. Han har haft en tuff bakgrund för att hans föräldrar har hållit på med droger och varit beroende av alkohol. Han vill därför vara en bättre person genom att bli polis och hjälpa staden. Han är inte ett så stort fan av gamla bilar han gillar bara nya bilar för dom e fränare. Hans dröm är att få en familj och har ett stort hus och en sportbil eller en stor båt som man kan bro på. Han gillar sommaren och att chilla med kompisar och typ festa bara för det är kul och att han jobbar då han jobbar, han försöker alltid jobba så mycket han kan. Han kan inte så bra svenska och pratar lite konstigt och många tycker att är jobbig på grund av det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ha en server som är rolig att rpa på för det är inte kul att rpa för pengar jag vill rpa på en server som har en bra rp nivå. Jag vill jobba som polis och ha kul med personer och typ kanske gå ut och festa eller något sådant. Jag kommer bidra med bra rp och rolig men seriöst rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Varför jag vill bli medlem beror på att jag kan spendera en bra mogen rp, "spendera en bra scen, Jag är en spelare som inte bryr mig mycket om pengar. Om jag vill ha en mycket dyr bil måste jag arbeta hårdare. Om jag till exempel är en kriminell kontaktar jag. Jag kommer att råna banken men inte på ett tråkigt sätt Skjut sedan polisen bara för att få pengarna snabbt. Jag får ett noggrant planerat rån. Om planen inte fungerar och polisen arresterar mig, så måste det vara så, bara för att du inte har vunnit platsen där du inte behöver svära och skylla på saker. Men det här kan vara en liten del av vad jag borde vara medlem, men den viktigaste anledningen är att jag åtminstone får någon på servern att skratta.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på massor av streams och att många kompisar tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Roliga scenarion, Tror jag inte behöver säga mer om det och att följa sunt förnuft.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det var lite som jag skrev innan roliga scenarion, jag har också som mål att lära känna personer och bli anställd på något av jobben som finns på servern, jag vill kämpa för mina pengar som jag sedan kan lägga på en dröm bil eller något liknande

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, och jag har inte tänkt att göra det heller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka