Nekad Zyebore_ | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyebore_

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Ange ditt födelsedatum 9 September 2007

Vad heter du på discord? Zyebore#3541

Ditt Hex-ID 110000111843710

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej hur bevisar jag ? kan visa på muntlig ifall jag blir godkännd

Vilken ped ansöker du för? Jag hade en tanke att skapa en polis hund ped

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min tanke är att skapa ett hundped för att liksom hjälpa hundenheten på polisstationen och att dom polishundarna är buggade och då var min tanke att jags kulle rpa som hund då för då kan man lyda mer order och liknande utan att man måste ha uppe en meny och grejer.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag tycker min rp nivå är bra och att den skiljer sig ifrån andra pga att jag är en bra rpare (vad jag tycker) och att jag är mycket flexibel och kan hoppa mellan karaktärer och liknande utan någon meta eller att jag blir förvirrad.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped för att jag vill underlätta för hundenheten och hålla den lite aktiv medans hundarna fixas och sedan ta bort karaktären eller ha kvar den och rpa lite mindre på den.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mitt mål är att hjälpa hund enheten på polisen medans dom andra hundarna är buggade så att det blir mer aktivitet är inom den enheten också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka