Inaktuell Zyebore_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyebore_

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad heter du på discord? Zyebore#3541

Ange ditt födelsedatum 9 September 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att jag ansöker om medlemsansvarig är att jag hoppas kunna hjälpa andra fem miljoner spelare att förverkliga sina drömmar, precis som jag gjorde innan jag gick med unive, så min högsta fem miljoner dröm är att bli medlem i unive och kunna springa och förbättra Min rp -nivå, och sedan hoppas jag kunna hjälpa andra människor med samma fem drömmar att komma in på universitetet och förbättra deras rp -nivå. Det andra är när jag inte gör någonting, jag har mycket extra tid på datorn, så jag sätter mig ner och stirrar på min bakgrundsbild, och sedan kan jag göra mycket extrajobb, göra vissa saker, som att läsa Människor ansöker skriftligt och accepterar muntliga ansökningar från människor. För det tredje, när jag fick skriftligt godkännande, satt jag i väntrummet tills jag talade, och sedan satt jag där i en halvtimme och gick sedan för att jag var trött, så jag gick och lade mig, och sedan fick jag gå nästa dag vänta 1 timme, sedan drogs jag in, så jag hoppas kunna hjälpa till och se till att det inte händer någon igen, för när jag har mycket extra tid kontrollerar jag skrivandet av två personer och kontrollerar sedan om någon Sitt i väntrummet tills det muntliga meddelandet, då väntar de inte så länge. Sedan som sagt, när jag har mycket extra tid, om jag blir medlem, kommer det att hjälpa mig, för då kommer jag alltid att kolla ansökan, om någon väntar på den muntliga aviseringen, då kommer jag inte bara att sitta Gör ingenting. Så jag är vänlig mot alla. Det beror på hudfärg, sjukdom, hårfärgs ålder, etc. Det är mycket viktigt att vara en ansvarsfull medlem i samhället. Även med olika hudfärger, sjukdomar, ålder på hårfärg, etc., Jag respekterar alla om de inte vill respektera mig, jag kommer att motsätta mig dem. Så jag är alltid lugn och lyssna alltid på alla. Om någon inte hör vad jag brukar säga eller vad som helst, kommer jag bara att säga det igen istället för att vara arg på den här personen. Så jag har arbetat som medlemsansvarig på en annan server, vilket är väldigt intressant, och då tänkte jag varför inte ansöka om medlemschef för unive. Så jag känner till alla regler, vad som är rätt och vad som är fel, och det viktiga är om du är ansvarig gentemot medlemmarna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Du bör välja mig eftersom jag är väldigt aktiv ca 9-10 timmar om dagen. Även om hudfärg, sjukdom, hårfärg och ålder är olika behandlar jag alla lika. Även om de inte respekterar mig kommer jag att respektera alla. Och eftersom jag är väldigt aktiv kommer jag att kunna svara på många skriftliga ansökningar och även ta emot många muntliga ansökningar. Då får folk vänta upp till 15 minuter på skriftligt och muntligt skrivande eftersom jag kommer att vara väldigt aktiv, och sedan har jag en lång paus i skolan så att jag kan svara på den skriftliga ansökan, och då vet jag alla regler och vad rätt och fel kan vara Att bli medlem är mycket viktigt. Så jag gör aldrig några dumma val eller beslut, och då kommer jag att vara försiktig. Så jag ser att vissa personer som gjort en skriftlig ansökan nu är godkända så länge de skriver 1-3 rader, för jag tycker att det är för lite, för de kanske inte känner till de grundläggande reglerna, och då godkänner du dem i onödan, och om jag blir medlem kommer detta inte att hända. Om de skriver för lite kommer jag naturligtvis att förneka det. Jag tror att den som ansvarar för medlemskapet är mycket viktig, du måste hantera det korrekt, och jag kommer att göra det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dom med respekt och bemöta dom på ett bra sätt t.ex. man ska hälsa på ett gott/bra sätt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja, rp nivån blir ju mycket bättre samt du får en massa mer av möjligheter som att bli polis och många flera andra jobb

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska ha bra rp-nivå och att man följer sunt förnuft väldigt mycket

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner ansvaret för att rpn ska bli bra och att det är mitt ansvar ifall det blir lite medlemmar på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 15.00-21.30 tisdag 15.10-21.30 onsdag 11.20-21.30 torsdag 15.00-21.30 fredag 14.40-02.00 Lördag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka