Nekad Zydo | Chef-jobb ansökan [Vianor] [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

veyrogaming

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Jag heter Melwin

Vad heter du på discord? Zydo#0001

Hur gammal är du? Jag är en 12 årig kille.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive ett tag nu från att jag hitta servern tills jag blev medlem.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla det på bästa sätt och att alla i personalen ska trivas och jobba kvar och jag kommer ge olika arbetsuppgifter beroende på hur utförligt arbete den gör. Jag kommer vara strikt med att göra sitt jobb och följa sitt inviduella schema.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Chef på Vianor i ortenwave och varit anställd rekryterare i Fristaden. Kan mycket om jobbet i sig och hur man arbetar på bästa sätt. Jag är rätt så erfaren om yrket alltså!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 4-13 timmar per dag men ibland ksk jag åker iväg eller behöva göra läxor men då gör jag det och spelar så fort jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta om denna ansökan vart nekad för detta är ändå en fantastisk server med riktigt bra spelare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte då det är regelbrott att spela på andra servrar.

Har du läst våra Regler? Jag har läst varenda en och är redo för detta jobbet, det är bara din åsikt som gör en framtid på Vianor.

Tillbaka