Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor
Vad heter du IRL? Melwin
Vad heter du på discord? Zydo#0001
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? Några dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer arbeta länge och ha koll på mina anställda för att se att dem gör ett bra jobb. Jag kommer se till att alla kunder kommer ut nöjda och glada.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som chef på Vianor i andra servrar men ser fram emot att spela som chef på eran!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan och prioritera det framför allt annat.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag verkligen att göra!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, bara på eran.
Har du läst våra Regler? Ja det har jag
Vad heter du IRL? Melwin
Vad heter du på discord? Zydo#0001
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? Några dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer arbeta länge och ha koll på mina anställda för att se att dem gör ett bra jobb. Jag kommer se till att alla kunder kommer ut nöjda och glada.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som chef på Vianor i andra servrar men ser fram emot att spela som chef på eran!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan och prioritera det framför allt annat.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag verkligen att göra!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, bara på eran.
Har du läst våra Regler? Ja det har jag