Accepterad Zyco | Ban överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198245315508/

Ditt Hex-ID: 110000110fd83b4

Vad är din discord tagg? Zyco#6423

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag tror att Aryan valde att banna mig eftersom jag började lagade min bil vid sidan av vägen efter att jag lätt körde in i en skylt på vägen. Jag tror att Aryan trodde att hela bilen var sönder och valde därför att banna mig eftersom jag inte använde /me. Anledningen att jag inte använde /me var för att min kompis skrek efter plåster och när jag då gav honom plåster avbröts animationen och jag glömde att jag inte använt /me.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive BanID: jfnint Anledning: rpar inte på lagning Går ut om: 3 dagar 7 timmar 51 minuter Placerad av: Aryan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min kompis i min bil och jag råkar köra in lite lätt i en skylt. Då åker jag till sidan av vägen för att reparera den. Jag går ut ur bilen och börjar laga ganska direkt. Då frågar min kompis mig om plåster ett flertal gånger och jag ger det till honom. När jag gör det så slutar animationen för lagningen och jag glömmer bort att jag inte skrivit t.ex /me bankar ut bucklan. Jag sätter mig sen i bilen och kör iväg. När jag kommit ut på motorvägen möts jag av en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att Aryan gjorde rätt i att banna mig vid detta tillfälle eftersom jag inte rpade nog på min lagning. Jag gick bara ut ur bilen direkt och började laga bucklan utan att använda /me alls. Jag blev distraherad av min omgivning och glömde då att använda /me i min lagning. Jag ångrar verkligen att jag inte tänkte mer på hur jag rpade i scenariot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ca 10 gånger på Unive. De flesta av dessa bans var i början av mitt FiveM spelande eftersom jag var helt ny till rp. Detta är såklart något jag ångrar stort att jag gjorde och jag har lärt mig av mina misstag. Det kommer inte ske igen och jag har enligt mig utvecklat min rp till det bättre. Jag har begått många fel och jag har lärt mig av dem, ingen är perfekt... Unive är den enda FiveM servern jag någon sin spelat på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat göra mycket annorlunda. Jag hade kunnat använda mig av exempelvis /e kneel och /me inspekterar bucklan eller liknande för att utveckla min rp och få det att se mer realistiskt ut. Jag hade kunnat ta det lite lugnare än vad jag gjorde och utveckla scenariot så mycket som möjligt istället för att bara gå ut och laga bilen direkt utan någon vidare rp. Jag skulle ha tänkt mig för innan jag satte mig i bilen och skriva t.ex /me bankar ut bucklan 1 till gång för att vara säker. Jag skulle kunnat ha väntat med att ge min kompis plåster tills jag var klar med reparationen så att jag kunde fokusera på scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort. I framtiden kommer jag att rpa på min lagning så mycket det går och försöka förlänga och utveckla dessa scenarion istället för att bara gå ut och laga bilen direkt och åka därifrån. Det blir mycket roligare och mer realistisk rp för alla om detta sker. Jag kommer att använda mig utav /me mer när jag lagar fordon och rpa med t.ex /e toolbox eller liknande.
Jag ångrar att jag inte utvecklade min rp mer än vad jag gjorde, jag har verkligen lärt mig av mina misstag och i framtiden kommer jag definitivt att rpa mer när jag lagar fordon. Jag hoppas att jag kan få en till chans och jag kan lova att jag kommer att förbättra mig.

MVH Zyco

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart

Då jag fattar det som att du verkligen förstått vad du gjort fel och jag känner att jag kan lita på att du inte gör samma misstag igen, Godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka