Accepterad Zyco | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198245315508/

Ditt Hex-ID: 110000110fd83b4

Vad är din discord tagg? zyco123

Vem var det som bannade dig? Det är lite oklart, BubbleGum bannade mig inne på servern och LUDDE bannade mig på discorden.

Bild på banmeddelande: 3eb49fd6cef302c47e931c58e2d7ba54.png4bba390414b780c3c93f670327db6b98.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig på grund av sättet jag betedde mig vid polisförrådet. Jag började slåss och använde även en gång min taser mot min kollega, vilket klassas som grovt lall och sunt förnuft. Jag inser nu att mitt sätt att använda våld är emot reglerna och att det inte är acceptabelt på servern. På grund av att jag inte hanterade situationen på ett mer kontrollerat och professionellt sätt resulterade det i att staffs valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag arbetar som polis på servern och var vid tillfället vid polisförrådet för att köpa ut några skottlådor till mitt polistjänstevapen. När jag skulle köpa ut skottlådor från förrådet började min karaktär att slåss. Då svarar kollegan jag råkat slå med att börja rikta sitt tjänstevapen på mig. När jag ser detta blir jag lite frustrerad och väljer att använda min taser på honom. Jag inser nu att det var fel av mig att göra som jag gjorde, och jag ångrar djupt att jag gjorde det. Jag skulle gärna vilja förtydliga att mitt beteende var på grund av att jag först råkade börja slåss och att det sedan eskalerade när kollegan började rikta sitt vapen, och att det inte var meningen att skapa kaos eller bryta mot serverns regler. Jag hoppas på att få en ny chans och jag är verkligen ledsen över att det blev som det blev.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde absolut fel, jag använde min taser på en kollega vilket räknas som grov sunt förnuft och lall, vem hade gjort det irl? Det rätta hade varit att försöka kommunicera och lösa det istället för att använda mig av våld. Jag inser nu att det jag gjorde var helt fel och att jag måste tänka mer på hur jag beter mig i framtiden. Jag ångrar verkligen att jag gjorde såhär och jag hoppas innerligt att jag kan få en ny chans på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sedan sommaren 2021 för 3 år sedan ungefär, då jag först gick med i servern, har jag varit bannad 17 gånger varav många av dem är felaktiga. Jag har under min tid på Unive lärt mig mycket och skapat många minnesvärda ögonblick. Från början var jag väldigt oerfaren då jag aldrig spelat FiveM förut, men jag har sedan dess arbetat hårt för att förbättra mitt rollspelande. Jag har tagit mycket lärdom av de banns jag fått och jag kommer även att göra det med den här bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde gå tillbaka i tiden och göra om det, skulle jag aldrig ha försökt att inte slåss från första början, jag skulle ha sagt förlåt för att jag slog honom och kommunicera med kollegan för att försöka lösa det på det viset istället för att använda mig av våld. Jag hade alltså kunnat göra mycket annorlunda men det som hänt har hänt, och alla gör misstag. Jag är som sagt ledsen för att jag gjorde detta och jag hoppas att jag kan få en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag verkligen gjort!
Efter att ha varit bannad i ungefär 4 dagar har jag hunnit tänka igenom det jag gjorde och jag har nu förstått att jag måste lära mig att kontrollera mig när jag blir frustrerad och stressad, jag har lärt mig att jag alltid ska försöka lösa det muntligt och kommunicera med personen om det går. Då kan jag lättare lösa situationer och förhindra det från att eskalera ytterligare. Jag måste också tänka mer på om en person i verkligheten hade gjort som jag. Då blir det lättare att tänka vad som är sunt förnuft och inte. Det tänkte jag uppenbarligen inte på vid tillfället. Jag hoppas att ni förstår att jag är ledsen över det jag gjorde och jag hoppas på att få en andra chans på servern för att visa att jag kan bete mig och följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka