Nekad Zyco | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/stoplookingaroundmyprofile/

Ditt Hex-ID: 110000110fd83b4

Vad är din discord tagg? zyco8378

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 3d5c2a732c7d5506bf7acc937b3dc59b.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? IndianTechSupport valde att banna mig då jag långsamt blev mer och mer utav en korrupt polis. Jag hade lagt in några vapen i bakluckan på min bil efter att jag beslagtagit dem från några kriminella, detta istället för att lägga dem i beslaget som man egentligen ska göra som polis. Det räknas därför som korruption och det var därför jag blev bannlyst från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var polis och arbetade på som vanligt. Några dagar innan jag blev bannad beslagtog jag några vapen från kriminella och la in dem i bakluckan på min bil istället för att lägga in dem i beslaget. När jag den fjärde juni loggade in efter att ha varit i skolan blir jag bemött av ett meddelande på discord, "kom support tack!". Jag satte mig strax därefter i support och de bad mig öppna min baklucka. När jag gjorde det fick jag veta att de hittat logs på att jag lagt in en massa saker i min baklucka, detta var ju konstigt då jag var polis och de flesta som gör just det brukar lägga in beslagtagna vapen för att sedan använda på sin kriminella karaktär. Därför blev jag permanent bannlyst från servern samt discorden. Dessa vapnen hade jag ingen användning för och jag vet ärligt talat inte varför jag la in dem där, jag antar att jag ville känna hur det kändes att bryta mot lite regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att han gjorde helt rätt i att banna mig. Jag gjorde uppenbarligen fel och bröt mot regeln "§ 4.10 Korruption inom yrken". Korruption är ett väldigt grovt regelbrott och jag förstår därför varför jag fick min permanenta avstängning. Jag erkänner att jag gjorde helt fel och att jag la in vapnen i bakluckan på min bil med mening. Jag ångrar att jag gjorde detta riktigt mycket...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 14 gånger sedan 2021 varav endast denna ban var permanent. Det var ett tag sedan och några bans var felaktiga. Jag har lärt mig enormt mycket under min tid på Unive. I början kunde jag nästan ingenting om RP och nu kan jag en del. 14 bans på nästan 3 år är enligt mig väldigt lite jämfört med andra på servern. Innan allt som hände följde jag regler och försökte få en så bra RP som möjligt på Unive. Det kan nog alla som RPat med mig intyga om. Jag bröt till och med kontakten med flera av mina vänner då jag inte klarade av att inte rapportera dem när dem gjorde fel. Saken är att detta försvann på något sett, viljan att förbättra RPn på servern, eller i alla fall den drivkraften jag hade då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort väldigt mycket annorlunda. En anledning till att det blev som det blev var för att jag helt enkelt tröttnade på RP överlag, jag tröttnade på alla som inte brydde sig om RPn, jag tröttnade också på alla som endast visste hur man sköt och inget annat, och av någon anledning så blev jag en av dem... Jag började bryta mot regler och RPa som om jag inte brydde mig om något. Nu i efterhand ångrar jag detta stort och jag har tänkt väldigt mycket över det. Jag borde helt enkelt ha tagit mitt ansvar och tagit en paus från RP ett tag för att förhindra vad som skedde. Istället för att bli precis som dem jag försökte förhindra. Nu har jag varit bannad i cirka 2 månader och känner därför att jag är redo för en ny start. Jag känner att jag kommer kunna göra saker och ting annorlunda och förbättra min RP enormt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket efter denna ban. Det är min första permanenta avstängning och jag har nu lärt mig väldigt mycket om hur saker och ting fungerar. Jag måste ta mer ansvar över hur jag RPar och vilka jag RPar med. Jag måste söka mig till folk som faktiskt vet hur man RPar och lära mig mer av dem. Jag ska inte låta det hända igen att jag blir helt hänsynslös som jag tidigare varit. Avslutningsvis vill jag bara säga att jag verkligen ångrar att jag gjorde som jag gjorde, ibland går det inte som man tänker sig i livet och jag förstår om jag inte kommer få en andra chans. Jag tänkte bara skriva detta för att förklara min synvinkel på situationen och jag hoppas att ni förstår det från min sida. Tack för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka