Nekad Zyco | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sander

Vad heter du på discord? Zyco#6423

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet spelar jag oftast från kl 12-01. Men sen om det kommer upp något så blir det såklart mindre. På vardagar brukar jag spela från runt 15-22.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan början av sommarlovet år 2021 men jag gick med i Unives discord 2020-05-15. Unive är den första och enda FiveM servern jag spelat på.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 10 gånger på Unive. De flesta av dessa bans var i början av mitt FiveM spelande eftersom jag var helt ny till rp. Detta är såklart något jag ångrar stort att jag gjorde och jag har lärt mig av mina misstag. Det kommer inte ske igen oh jag har enligt mig utvecklat min rp till det bättre. Jag skäms helt ärligt för det jag gjort.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en person som faktiskt kan rpa på ett välutvecklat sätt. En förebild för andra spelare om hur man ska bete sig och hur man kan utveckla sin rp på bästa sätt. Det är också en person som man kan känna sig trygg vid. En person som håller koll på sin omgivning och verkligen är villig att förbättra rpn till det bättre och föra den framåt. En servervakt ska också hjälpa de högre uppsatta med t.ex lallande på piren, så att de kan fokusera på större och viktigare scenarion. En servervakt ska också hjälpa spelare på servern så mycket de kan och visa hur en bra rp fungerar. En servervakt ska dock inte gå runt och leta efter regelbrott utan hen ska rpa på som vanligt, hålla koll på sin omgivning och låta regelbrotten komma till hen.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag vore lämplig som servervakt eftersom jag är väldigt driven att utveckla Unive till det bättre. Jag vill hjälpa staff teamet så mycket som möjligt så att de kan fokusera på större saker än t.ex lallande på piren. Om jag skulle bli servervakt skulle det inte vid något tillfälle ske någon slags maktmissbruk/korruption. Jag hade använt mina perms till rätt saker och inte använt dem i onödan. Jag har också varit servervakt innan och jag har aldrig fått indraget. Jag vet därför hur många commands och annat fungerar. Jag har alltså bra erfarenhet inom servervakt rollen och jag tycker därför att jag vore en lämplig servervakt. Jag är också väldigt aktiv på servern och spelar en stor del av min fritid.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt för mig är en person som faktiskt kan rpa på ett välutvecklat sätt. Hen ska kunna alla regler, vara lugn, snäll och omtänksam. En bra servervakt ska också vara positiv och bry sig om människor. En servervakt ska vara mogen och ska kunna föra en bra diskussion utan börja hetsa eller bråka. En servervakt ska också hjälpa till om någon behöver hjälp och hen ska tänka efter innan hen gör något. En bra servervakt ska också kunna stå upp för sina handlingar och beslut. Servervakter ska också hjälpa Staff teamet så mycket som möjligt genom att hålla koll på sin omgivning och ta åtgärder när det behövs.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption inom rollen servervakt kan vara att man är med i ett scenario och använder sina perms för att vinna scenariot. Som t.ex /revive efter man blivit nedskjuten. Korruption kan också vara att man lallar med sin kompis och dödar den, sen ressar den direkt efter. Att använda /revive för att man är hungrig och orkar inte åka och köpa mat. Att använda /toggleid under ett scenario för att få en fördel och se vart folk gömmer sig eller att använda sig av /svban (ID) eller /kick (ID) för att vinna ett scenario. Detta är bara några exempel på korruption och det finns säkert fler. Men sammanfattningsvis kan man säga att man inte ska använda sina perms till att vinna scenarion eller för att man är lat och inte orkar göra vissa saker.
(Skickar in detta igen eftersom jag inte har hunnit ta min intervju inom 48h)

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka