Accepterad Zyco | Ansökan till Servervakt [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sander

Vad heter du på discord? Zyco#6423

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar brukar jag spela från runt 15-21. Och på helger brukar jag spela från ungefär 13-02. Det kan såklart komma saker emellan och då spelar jag såklart mindre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan början av sommarlovet år 2021 men jag gick med i Unives discord 2020-05-15. Unive är den första och enda FiveM servern jag spelat på.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad några gånger på Unive. De flesta av dessa bans var i början av mitt FiveM spelande eftersom jag var helt ny till rp. Detta är såklart något jag ångrar stort att jag gjorde och jag har lärt mig av mina misstag. Det kommer inte ske igen oh jag har enligt mig utvecklat min rp till det bättre.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på sin omgivning så mycket som möjligt och ta åtgärder på spelare som gör regelbrott. Servervakten ska dock inte springa runt och leta efter regelbrott utan hen ska rpa på som vanligt tills hen stöter på regelbrott. Det är dock inte Servervaktens enda uppgift. En servervakt ska även underlätta så mycket som möjligt för de högre uppsatta staffs genom att ta åtgärder vid regelbrott, hålla koll på mindre scenarion eller kanske använda sig utav /revive (id) vid behov. En Servervakt ska också vara som en förebild för andra på servern, alltså måste en servervakt veta hur man rpar fullt ut. Det ska vara en person man kan känna sig trygg vid och som är driven att föra servern vidare. Servervakter ska även hjälpa nya spelare så mycket som möjligt i tillexempel ooc chatten eller med hjälp av /msg. Servervaktens uppgift är alltså sammanfattningsvis att hålla koll på sin omgivning, vara en förebild och underlätta för de högre uppsatta så att de kan hålla koll på större scenarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag bill bli servervakt eftersom jag är väldigt driven till att föra rpn och servern framåt. På senaste tiden har jag sätt att det är otroligt mycket regelbrott som sker dagligen och det är svårt för alla staffs att hinna med alla scenarion, därför tycker jag att jag, som vanlig spelare på servern skulle kunna bidra med mycket hjälp. En annan anledning är att jag har varit servervakt innan, men fick indragen servervakt eftersom jag var mycket inaktiv under en period. Alltså vet jag hur de flesta commands fungerar och hur man använder dem. En till sak är att jag spenderar mycket av min tid på fritiden till att spela Unive, alltså är jag väldigt aktiv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sammanfattat kan man säga att korruption inom servervakt rollen är att man använder sina perms till att vinna ett scenario eller till sin egen vinning på något sätt. Det finns många exempel på korruption inom servervakt rollen men några exempel kan vara att man precis blivit skjuten i ett skottscenario och man väljer att använda sig utan /revive för att fortsätta scenariot. Att man använder sig utav /revive för att slippa äta/dricka. Att man använder sig utav /toggleid för att se vart folk gömmer sig eller liknande. Det finns många olika exempel att ta upp som kan vara korruption, men jag kommer inte skriva alla här.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta intervjun lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. utvecklad svar på intervjun. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka