Accepterad zxe11n | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zxe11n

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/wescpain/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sein Aye

Vad är ditt discord namn? Zxe11n#6071

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från en helt vanlig familj. Bra barndom och bra vänner tills Högstadiet kom, då förändrade allt p.g.a mobbing i skolan. Han hade mycket ilska inom sig och han kunde inte hålla i det något mer. Han började umgås med fel människor som inte var något bra för hans liv. Han började missbruka alkohol, droger. Det han tyckte mest om var att ta sprutor igenom armen och att sniffa kokain. Tiden gick och han blev mer aggressiv för varje dag, han blev galen, hamnade på psykiatriska hem. Han är 20 år gammal, förlorade hans närmaste vän på grund av skott skador. Som person är han trevlig, rolig och framåt tänkande. När han var yngre så spelade han mycket fotboll men med åren så försvinner intresset för sporten mer och mer. Han försöker starta ett nytt liv och därför flyttade han in till staden Unive.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra till bättre community, kommer vara mycket aktiv. Vill testa leva i en annan realitet än verkligheten vilket kan försvåras ifall jag inte är WhiteListed. Jag kommer följa alla regler, spela med sunt förnuft, kommer inte förstöra för andra och fokusera på mitt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill känna mig fri, kunna ha möjlighet till mer än vad starten erbjuder. Vill även kunna bidra mer till samhället än vad jag kan just nu. Jag känner att jag kan ta den ansvaren, Ett exempel kan vara när bil firmor är stängda samtidigt som när de har massa kunder utanför butiken. En åtgärd kan vara att skaffa fler personal och då behöver man vara whitelistad.

Hur hittade du Unive? Rekommenderats av en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma bort från verkligheten en stund och leva in mig i ett annat liv. Jag vill kunna testa på andra arbetskarriärer än det jag har i verkliga livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top