Granskning pågår ZXC | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZXC

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jon

Vad är ditt discord namn? ZXC

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jon växte upp under svåra förhållanden med ekonomiska problem och brist på stabila vuxna förebilder. Under tonåren drogs han in i kriminella kretsar och började begå mindre brott, vilket med tiden ledde till en mer kriminell livsstil. Senare i livet ställs han inför valet att fortsätta på samma väg eller försöka förändra sitt liv.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal,Impulsiv,Uthållig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Efter att ha insett konsekvenserna av sina val vill Jon lämna den kriminella livsstilen bakom sig. Han planerar att utbilda sig till elektriker, skaffa ett stabilt arbete och bygga upp ett tryggt liv. Ett viktigt mål för honom är att återfå familjens förtroende och använda sina erfarenheter för att hjälpa ungdomar att undvika samma misstag som han gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk rollspel, skapa intressanta berättelser och interaktioner med andra spelare samt följa serverns regler. Jag tycker om att utveckla min karaktär över tid och bidra till roliga och engagerande scenarion för både mig själv och andra. Jag är också respektfull, samarbetsvillig och vill hjälpa till att skapa en positiv gemenskap på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man prioriterar ett bra och realistiskt rollspel framför att alltid försöka vinna själv. Man ger den andra parten möjlighet att påverka scenariot och accepterar konsekvenserna av sina handlingar. Målet är att skapa en rolig och trovärdig upplevelse för alla inblandade, inte att “vinna” varje situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler tidigare. Jag försöker alltid följa serverns regler och skapa en bra RP-upplevelse för alla spelare. Om jag skulle göra ett misstag är jag öppen för att ta emot kritik och lära mig av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) – Man får inte attackera eller döda andra spelare utan ett giltigt RP-scenario. * VDM (Vehicle Deathmatch) – Det är förbjudet att använda fordon som vapen utan en rimlig RP-anledning. * Powergaming – Man får inte göra orealistiska handlingar eller tvinga fram situationer där andra spelare inte har möjlighet att reagera. * Metagaming – Man får inte använda information som ens karaktär egentligen inte känner till, till exempel information från Discord eller streams. * FearRP – Man ska agera som om ens karaktär värderar sitt liv och reagera realistiskt i farliga situationer. * NLR (New Life Rule) – Efter att ha dött ska man inte komma ihåg händelserna som ledde till döden eller återvända direkt till platsen. * Sunt förnuft och respekt – Man ska behandla andra spelare respektfullt och bidra till en bra RP-upplevelse.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Tillbaka