- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1346495393994903646
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag och några andra satt i en bil, sen så hoppade folk ut på oss o skulle döda oss, då fick jag ett skott på mig sen så kör vi en bit bort och då jag skjuter en snubbe o sen blir jag skjuten av hans polare och då åkte jag på en AC ban
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att denna ban var felaktig då jag blev ac bannad efter jag hade fått ett skott på mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr inte då jag inte kan ha medal öppet eftersom att jag bara laggar då
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1346495393994903646
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag och några andra satt i en bil, sen så hoppade folk ut på oss o skulle döda oss, då fick jag ett skott på mig sen så kör vi en bit bort och då jag skjuter en snubbe o sen blir jag skjuten av hans polare och då åkte jag på en AC ban
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att denna ban var felaktig då jag blev ac bannad efter jag hade fått ett skott på mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr inte då jag inte kan ha medal öppet eftersom att jag bara laggar då
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja