Ej Antagen zutkaz | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZUTKAZ

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
160
Reaction score
87
Vilken chefs-position ansöker du till? Rikspolischef

Vad heter du i verkligheten? Theo

Vad är ditt användarnamn på discord? zutkaz

Ange ditt födelsedatum: 1 April 2009

När fick du medlemskap på Unive? 8 februari

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag satt tidigare som chef över sjukvården. Jag har även arbetat nära F.D chefer som moose och raaban. Har även aktivt jobbat inom polisen sedan november 2024 och suttit som ledning mestadels av min tid.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag planerar att öppna upp polisen mer med mer enheten och ta tillbaks avdelningar så alla vanliga poliser får sina röstar hörda samt vill jag starta upp polisförbundet igen då dom alltid tätt inspekterade arbetet av polisledningen och hittade problem. Jag kommer hosta tillsammans med min ledning flertalet events och tävlingar för att bygga gemenskap inom myndigheten, just nu har polisen korruptions problem och problem gällande studerande polisers patrullering detta kommer jag kämpa för att fixa genom olika sätt t.e.x. korruptionen kommer jag försöka bekämpa igenom att ta tillbaka avd chefer, polisförbundet samt administrationen då dessa gång på gång visat sig effektiva på att bekämpa korruption. För att se till att alla ska ha en patrull kollega kommer nya regler insättas som gör att ledning och yttre befäl ska ha med sig studerande poliser för att ge dom ett bra intryck på polisen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kan nås via discord nästan alla timmar om dygnet, ig kommer jag vara inne typ alla timmar om dygnet. + är ledig i 7 veckor framöver.

Jag anser att jag har tiden till att vara chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka