Antagen zutkaz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

ZUTKAZ

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
160
Reaction score
87
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: zutkaz

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag borde bli staff då jag kommer vara mycket aktiv och speca/hjälpa folk mycket. Jag är även mycket bestäm med besluten jag tar och kommer alltid stå bakom det jag säger. Jag har tidigare även suttit som MA och har många timmar i specc och har hjälpt mycket sperlar ifrån vad jag kunde göra då. Jag satt även innan som regiondirektör sjukvården och där plockade man upp otroligt många befäl kunskaper.

Jag kommer även kunna specca upp mot 5-8 timmar möjligtvis mer nu i sommar. då jag inte har super mycket planerat.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? lallande, mycket icke medlemmar som bara kommer in för att förstöra - mycket skotta tänka sedan.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Staff teamet och jag kan specca ''lalliga'' områden mer, som Groove street, piren och sjukhuset. samt hålla koll extra koll på spelare som har vapen och brukar bryta mot regler som fear rp, brist på social osv. Man ska vara hårda på dessa spelar som absolut inte kan bete sig. Detta hade så klart inte löst problemet helt men arbetar vi effektivt tror jag vi hade kunnat förbättra det enormt mycket

Om man ser nån icke medlem ska man dock alltid ha i åtanke att dom kanske bara är nya på spelet och råkar t.e.x. prata ooc, inte använda/me och sme osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du ska ha en grundläggande respekt nivå för alla, aldrig vara partisk mot vänner/ vara strängare på folk man inte gillar.
Man ska även alltid lyssna på båda sidor vid händelser och inte bara blint tro på en.

Alltid tänka på att folk kanske är nya och inte kan bättre.

Det är extremt viktigt att vara professionell hade staffs inte varit det hade servern fallerat.
Vi staffs representerar Unive så vi ska ju inte göra så folk får dåliga intryck för dom möte en otrevlig staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Rpar kanske nån timme varje dag men prioriterar staff arbete om det behövs. Nu när skolan är slut så kommer mycke tid kunna läggas på att specca och hjälpa till på andra ställen.
har typ inget planerat i sommar så det blir mycket unive.

Hur länge har du spelat på Unive? 16 november 2024 har dock spelat tidigare år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit MA.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är redo att arbeta inom alla.

Tillbaka