Accepterad Zuten | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zuten

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? AGGRESIV JONAS#3701

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zuten Ceesay han växte upp i ett tufft klimat om han ville ha nåt han var tvungen att ta hans mamma var alkoholist och hans pappa bodde i en annan stad Zutens pappa flyttade när Zuten bara var 6 år gammal när Zuten vart äldre så började han och hans mamma bråka mycket Zuten försökte få henne att sluta dricka och då vart det ofta bråk när Zuten var 14 år gammal så försökte han ta sitt liv han var deprimerad han hade ingen kontakt med sin pappa och hans mamma brydde sig inte om honom Zuten överlende och bestämde sig för att flytta han flyttade till en ny stad just nu är han ute på gatorna och försöker tjäna pengar Zuten gillar att köra bilar hjälpa andra och tjejer han kan också vara hetsig och gillar att bråka Zuten han tänkt i framtiden att han ska söka jobb som bilmekaniker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att köra seriöst roleplay jag skulle vilja bli kriminell för jag tycker det verkar kul att vara på fivem men det är inget jag kommer stressa till att bli så under tiden så vill jag just nu bara bli medborgare så jag kan göra lite fler saker och ta spelet seriösare Men jag antar det jag kan bidra med är seriös rp typ.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. om du blir rånad och han som rånar riktar en pistol mot dig så måste du vara rädd och inte bara springa iväg typ du måste liksom låta personen råna dig så det blir realistiskt

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade Unive för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka