Nekad Zuten | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zuten

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? AGGRESIV JONAS#3701

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2004

Berätta om din karaktär. Zuten Ceesay är uppväxt i en liten stuga långt ute i Norrlands skog. Hans föräldrar bråkade väldigt mycket och redan vid 15års ålder bestämde han sig för att flytta hemifrån och resa till de stora städerna. Han tog en kurs inom sjukvård och tyckte först att det var ganska tråkigt. Zuten hade alltid drömt om att bli en rallyförare, men han var väldigt osäker på sig själv. Hans vänner som nu också hade flyttat från skogen pushade Zuten och fick han att tillslut ta sig in i rally-linjen. Efter 1 år hade han redan vunnit 5 tävlingar, men en tävling så blev det en brutal krock och Zuten fick en hjärnskada som gjorde att han aldrig skulle kunna köra rally igen. Han gick tillbaks och började ta mer kurser inom sjukvården och blev riktigt duktig. Han började jobba som ambulansförare i Stockholm, men han var inte riktigt nöjd. Han ville göra mer nytta. Han bestämde sig för att åka till Malaysia och han räddade livet på flera stycken varje dag. Tillslut så bestämde sig Zuten för att flytta till en ny stad och skaffa nya vänner och ett nytt jobb! Zuten är idag 20 år är än idag en väldigt bra förare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För det första, seriös RP och jag vill hjälpa, konversera och göra saker med så många som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade Unive för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka