Nekad Zuten | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zuten

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198214366357/

Ditt Hex-ID: steam:11000010f254495

Vad är din discord tagg? AGGRESIV JONAS#3701

Vem var det som bannade dig? benim

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-22 211811.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var i ett scernario med min vän och en annan kille den andra killen var skyldig mib och min kompis pengar vi försöker få honom att gå ut ur bilen genom att rpa då säger han ingame att han ska prata med support och få oss bannade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis stod brevid en bil i den där bilen satt killen som var skyldiga oss pengar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är felaktigt vi var ju mitt i ett scerario och jag tycker inte att jag gjorde nåt fel jag är krim då får jag göra sådär
däremot killen som valde att sätta sig i support och han svarade inte på när vi rpa på att vi drog ut han ur bilen
det tycker jag är fel han är den som borde få ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag hat blivit bannad en gång tidigare det var nån månad sen så jag kommer inte ihåg vad det var

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du ska inte göra regelbrott bara för du är i ett scenario, du verkar ju inte kunna förstå ditt misstag så din ban kommer att kvarstå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka