Nekad zuppe | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zuppe

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? zuppeayo

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: viktor gustavsson 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig,stark och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: viktor gustavsson är en kille som har gått fel väg i sitt liv han har gjort massa dumma saker sen han var 13år idag är han 19år gammal och han är fortfarande på väg till fel sida av världen. viktor brukar ofta tänka på vad han ska bli när han blir äldre han är 17år och fortfarande inte bestämt sig vilken väg han ska gå, han försöker hitta jobb han försöker känna pengar känna pengar så han kan köpa sin första bil och så vidare. Han vill ta körkort lite senare har han tänkt och försöka leva ett bra liv. viktor måste försöka hitta sig själv efter han har varit gissla, efter de kände viktor sig så konstig och började vara ute sent på kvällarna och nätterna, han är helt ensam och har inga vänner eller något alls för han mamma och pappa dog för 2 år sedan och alla hans kompisar har varit kriminella och har då skjutits till döds... Efter hans pappa blev på körd och viktor då såg detta har han alltid tänkt på sin pappa. Hans framtidsplaner är att skaffa ett jobb och känna pengar och köpa en bil och en hus och att s

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med så sjukt bra rp och kommer hålla det socialt och försöka göra roliga scenarion med allt och alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska vinna i varenda scenario för då kommer det inte vara rolig rp, och att man ska tänka på att göra rp rolig för båda hållen och inte bara vinna hela tiden

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har blivit bannad av vdm pågrund av att jag ej såg marken och jag såg ej personer och åkte in på sjukan. har blivit bannad för att inte fightas på en ring utan jag slogs vid ett garage. sen har jag också fått lite små bans när jag var ny till rpen och kunde inte alla regler då.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm står för random death match och det betyder att tilllexempel att du använder ditt fordon som ett krigsvapen. shoot on sight: det är när man inte driver en social rp och bara skjuter

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

tja mrking, har ett litet problem och detta är att jag blev unbannad av 320 för typ en vecka sen men de glömde unbanna mig i dc också så jag är tyvärr inte med i dc i dagsläget, samt att jag har gjorde denna medlemskapsansökan och jag trodde att man kunde göra en överklagan på min ban också men tydligen brhöver jag vänta, men det skulle varit så hemskt snällt om du kunde prata med en mod eller högre så jag kan bli unbannad

Nekad.
Anledning:
Du får göra en ny ansökan när du är unbannad på DC

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka