Nekad zuppe | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zuppe

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? AUP ZUPPE

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2005

Berätta om din karaktär. namn: viktor gustafsson.
ålder: 20 år
Viktor har haft en väldigt bra uppväxt där han har blivit bra behandlad av sina föräldrar men dom har varit väldigt stränga med hans skola för att han har gjort dåliga grejer som har lätt till att många konsekvenser har gjorts i viktors hem. Men viktor brydde sig ej på vad sina föräldrar sa så att det blev att viktor fick flytta till en annan stad och det var då hans nya liv börja. Han sedan sen barn har varit väldigt intresserad av bilar så han och hans kompisar har alltid kollat på dom äldre när dom har åkt runt i alla coola bilarna som man en gång har drömt om att åka. Så när Viktor blev äldre och äldre så började han verkligen se upp till att mecka med bilar och köra coola bilar som han en gång alltid drömt om att köra. Viktor har väldigt mycket energi i kroppen så han har inte lätt att sitta still ibland så han vill alltid hitta på saker med hans kompisar och göra busigheter.

intressen: bilar mest bmw, göra busigheter, mecka med bilar och vara ute i naturen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att ha en bra rp som möjligt, Viktor är inte blyg av sig så han gillar och prata med andra personer så rp kan bli bättre. jag kommer låta alla va med i scenarion och inte bara vara själv i alla. bjuder på ambition till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tillexempel om jag är i en biljakt med en snut så kan man inte bara gasa iväg och hoppas på att man inte blir tagen utan istället kan man stanna som riktiga livet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm: defintion: innebär att döda eller slå nån utan ett bakomliggande scenario. exempel: du kanske hamnar i ett bråk med en person, och du väljer fel val att slå ner han istället ska man prata sig ut bråcket. vdm: defintion: är om man använder sin bil som ett vapen för att skada eller döda nån utan nån bakomliggande scenario exempel: att en person som står på vägen och du kör på honom utan nån helst anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på många andra serverar så jag vet mycket om rp och har 500+ timmar på five m.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att Min karaktär har super bra koll på bilar och vet alla bilmärken.

Nekad:Vänta 2veckor innan du kan ansöka till medlem. Bättre lycka nästa gång.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka