Accepterad Zulcen | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zulcen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198828209905/

Vad är ditt namn i verkligheten? Folke

Vad är ditt discord namn? Zulcen#2976

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonny Helgren, han är 25 år gammal ( 1996 ). Jonny kommer ifrån en ö utanför Göteborg som heter Hönö. Hans föräldrar heter Linn och Johan, Jonnys föräldrar betyder allt för han eftersom han är ensam barn.
Jonnys liv har inte varit enkelt när Jonny fyllde 10 år fick hans föräldrar reda på att Jonny har dyslexi. Detta gjorde att Jonnys skolbarndom var väldigt komplicerad. Svenskan var jobbigast eftersom han hade väldigt svårt att läsa och skriva. Skolan som Jonny gick på visste inte om att Jonny hade dyslexi, för att hans mamma inte berättat de till skolan därför att hon skämdes över Jonny. När Jonny var femton så gick han in i en tuff period, då hans mamma hade gått bort i en mordbrand.
Det gjorde att Jonny in gick i en sorg av depression. Jonnys pappa är väldigt snäll Johan peppade till exempel Jonny med skolan medans hans mamma inte gjorde det. Johan har inte vågat stått mot Linn (mamma). Johan har alltid varit där för han som far och son. När Jonny fyllde 18 år hade hans depression sjunkit. Nu när Jonny var myndig sökte han jobb på star Bucks. 1 år senare hade Jonny lyckats spara ihop 70 000 kr vilket Jonny tyckte var mycket. Så Jonny bestämde sig för att kolla på lägenheter/hus på hemmet han märkte snabbt att han behövde mer. Så Jonny Skrev in sig på ett universitet för att plugga. Han ville plugga polis linjen. 3 år senare (2018) var han klar. Eftersom Jonny är så Sennerös och villig gick dem tre åren bra. Nu var Jonnys dröm att leva ett gott och lugn satt liv med mycket händelser och äventyr.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att ni ska välja mig som medlem på Unive för att: Personligen tycker jag att min RP nivå är hög där med älskar ja även att RPA. Jag vill också kunna Jobba med de WL-jobben, även Bidra med roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig väldigt intresserad av just Unive är RP nivån eftersom den är så hög. Det är även ett väldigt trevligt Community. Eftersom servern också är så stor får man en bättre bild av riktiga världen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Youtube och Twtich. Från olika streamers och video clips av olika Youtubes.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utvecklas med mitt rolspelande så att det blir så bra som möjligt. Jag vill också skapa olika roliga scenarion. Jag vill även utvecklas som spelare då alltså att jag tar server så som jag tar verkligheten alltså få en så hög RP nivå som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få ett WL-jobb och hjälpa servern att få en så pass hög rollspels känsla så det känns som verkligheten. Innan jag började spela på Unive så spelade jag på lite mindre servrar för att lära mig RP En. Nu med Unive vill jag Utveckla min RP ännu mer än tidigare så jag kan bli så bra på det som möjligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag till 110%

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen.
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka