Nekad Zuka | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Karlsson

Vad är ditt discord namn? Zuka#3409

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Jonny Peterson är inte så intelligent som person men det stoppar inte honom.
Han har sen liten varit intresserad av poliser då hans pappa var kriminell och misshandlade han och hans mamma så jonny gillade när poliserna tog med honom in.
Blev hjärtekrossad som 16 åring eftersom hans flickvän dumpade honom för en annan kille. Han hade seriösa tankar om att begå självmord. Jonny har precis fyllt 23år och just nu känner han sig bättre än någonsin och är på en väldigt pra plats i livet.
Han blev sjukskriven under en längre period som reporter.
Nu när han är tillbaka på benen är han peppad som aldrig förr på livet. Jonny har inga riktiga vänner eftersom han flyttar runt så mycket.

Han har ett stort intresse i bilar särskilt sportbilar. Och ett väldigt stort intresse i Poliser och vill gärna bli en polis i framtiden.
Flyttade till Unive med sin pappa redan som en 5 åring. Eftersom att hans mamma dog av cancer. Jonnys pappa var inte en trevlig typ direkt han var mer en egoistisk person som bara brydde sig om sig själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person som alltid varit intresserad av draman och roliga spel.
Hållt på med teater och spelat rollspel sen jag var 7.
Kommer vara aktiv när jag kan vilket är nästan hela tiden.
Har bara blivit bannad fåtal gånger för typ lallande och det var dåligt val av mig och kommer göra allt för att inte bryta mot Unives regler igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ust eftersom att det är en sådan stor och aktiv server som nog inte kommer dö ut på ett långt tag vilket jag tror kommer bli roligt i längden.

Hur hittade du Unive? Drobz1 (streamer)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bara ha roligt och ha det precis som i det riktiga livet och dessutom bli polis för det verkar jätte roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att köpa många bilar och att bli polis för att jag gilalr inte personer som är kriminella och dem måste gå till fängelse.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det til 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka