Nekad Zuka | Ban överklagan [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Ditt Hex-ID: 1100001431a0c3a

Vad är din discord tagg? Zuka#5118

Vem var det som bannade dig? Wmac

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://gyazo.com/9311124c0c233b0263b909c5f2750d55

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade en person i självförsvar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var då på piren och väntade på en kompis när en person kör på mig 2 gånger, jag tycker det är extremt konstigt då man vanligtvis inte skulle köra på någon (olagligt). Han ställer in sin bil och jag konfrenterar han och frågar "varför körde du på mig bree" men fick inget svar och lyser min ficklampa på han då jag ville ha uppmerksamhet av han och då frågade jag han igen "varför körde du på mig bree" men återigen inget svar. Jag är bara runt omgivningen när någon annan slår ned han med ett slag och jag säger "rätt åt dig" och då försöker han slå mig 2 gånger men jag använder en emote för att "undvika" jag använder mig av självförsvar och slår tillbaka, som tur så hade jag något kraftigare än bara min hand, jag hade en ficklampa som i säg räddade mitt liv inom RPn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker till 100% att det var felaktig, när jag pratade med Wmac så säger han att jag hetsade när jag bara använde meningarna "varför körde du på mig bree" och "rätt åt dig" så jag förstår inte varför det är hetts samt att om han ska försöka slå mig så kan han förvänta sig något tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När kag var ickemedlem så blev jag bannad för t.ex ooc ingame

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara dragit där ifrån fastän min kompis var där

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte slå någon oavsätt självförsvar eller något annat och bara låta någon slå ned dig (kännslan jag får av hur Wmac tänker)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka