Accepterad Zuka | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Ditt Hex-ID: 1100001431A0C3A

Vad är din discord tagg? Zuka#3409

Vem var det som bannade dig? Lenny Rakblad

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan krim - har colt på sig som ickemedlem

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag höll en colt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis (krimminell) skulle restarta och det har hänt innan att han vapen går bort. Så han frågade mig om jag kunde hålla den för nån minut. Sen när jag hoppar ut ur min bil så kommer den ut auto matiskt och jag tar ner den direkt, några kommer och säger vapen vapen men ajg skriver MISS i chaten men de bryr sig inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va felaktig bann för jag skulle bara hålla den så min kompis kunde restarta utan att den gick bort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har kunnat ta lärodom av att inte göra skit OOC.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låte min kompis ta chansen att hans vapen går bort och inet ha varit snäll och ta den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte kommer ta vapen/hålla vapen för någon. Om jag inte är krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår till 100%

Tillbaka