Nekad Zuka | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Ditt Hex-ID: 1100001431A0C3A

Vad är din discord tagg? Zuka#3409

Vem var det som bannade dig? kan inte diräkt se

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft, fear rp ,fail rp, ~Volle. Återstår: 8 dagar 23 timmar 8 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte de tror säkert att jag combat loggade men jag har clip/bevis på att jag buggade ner. Men jag combat loggade inte jag glitchade vid sjukhuset och kom till andra sidan : Bevis : https://medal.tv/games/gta-v/clips/72465054/d1337zIG3OOT?invite=cr-MSxJNjQsMzcxNjI3NCw Part 1, Sen part 2 är : https://medal.tv/games/gta-v/clips/72464926/d13379ivMVYA?invite=cr-MSxZSm8sMzcxNjI3NCw . som du ser säger 1 kille att jag ska springa men jag gör inte det för jag vet att det va glithc och att det blir jätte dåligt scinario om jag bara springer iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra grabbar skulle göra ett butiks rån men när vi skulle köra iväg så VDMade polisen oss (det är lugnt) och sendan har vi fortfarande 2/3 gisslor och då börjar vi går runt och inte stå stilla så vi inte blir skjutna, en frågade vi efter en bil (land cruiser) som va privat bil, men de ville inte ge mig en sån bil, min kompis/kolega frågade efter en RS6a men jag viste att de va än känste bil så jag valde att inet hoppa in i den, sedan kör min kompis iväg och blir jagd och skjuten av polisen. Jag är kvar och försöker förhandla med polisen om att jag ska ha bilen jag frågade efter, de vägrade men till slut kom de med en land cruiser. Men de lät mig inte köra/hoppa in i den, för de va en privat bil, sedan blir jag skjuten 1 gång av nån polis och då tar jag inisiativet att döda gisslan som jag höll, sedan står det en grabb med en saab mindre än 1 meter från mig så jag haltar/springer till han och hoppar in i bilen, Då såg jag inte att jag hade buntband på mig men jag hoppade in i bilen och sa till han att köra. Sen när jag märkte att jag hade det sa jag till han att stanna men det va för sent polisen hade redan skjutut ihjäl vår bil och jag va död och hade 10tals skott i mig, Sedan Rpar jag på att jag är död inte medvetslös för att det känns mer realistiskt att vara död efter än sån olycka och då när ambulansen skriver /me kollar pus/andning skriver jag /me ingen andning/puls men de gör oavsätt HLR och revivar mig, Jag trycker U och ligger på marken sedan gör han HLR igen och då glitchar jag genom sjukhset och är på andra sidan men jag springer inte iväg och jag väntar på polisen men de kommer aldrig, sedan några minuter senare blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att allt va missuppfattat men jag förstår varför de bannade mig (att de trode att jag combat loggade)

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivigt bannad för OOC innan men då viste jag inget om servern. Men nu är jag medlem och vet reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka hitta polisen och skriva i OOC att jag glitchade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska kontakta en mod/traine för hjälp om jag är i ett scenario och har glitchat. För de hjälper alltid till :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka