Nekad Zuka | Ban överklagan [Limnpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Ditt Hex-ID: 1100001431a0c3a

Vad är din discord tagg? Zuka#5118

Vem var det som bannade dig? complain

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Patrulerar som piket

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade piketkläder när jag körde till ammo affären

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ett par polare ville göra rån men det fanns inte tillräkligt med poliser online så de skriver till mig och ber mig komma in, jag kommer in och väntar vid polisstationen, jag säger till dem "vi är 3 poliser i tjänst så testa göra butiksrån nu" men tydligen behöver man vara 8 poliser vakna så jag säger testa ammunations rån och se om det fungerar, under den tiden rullar jag till ammunations affären och de va påväg, jag blev då bannad av complain för "patrulerar som piket"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig ban från min sida för han viste ju inte vad som hände men från complains sida kan jag förstår bannen men jag hade nog frågat varför han rullar i piketkläder vid dena tid via /M men jag ser det lite som ett missförstånd för mitt mål med Rånet va ju att ha ett roligt scenario vart båda partnerna kan ha kul, annars hade inte dem frågat mig att komma in.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad för t.ex OOC ig när ja vart ny till servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta vid polisstationen tills jag fick larmet istället för att försöka hjälpa dem och det var fel av mig, jag har lärt mig att bara vänta vid polisstationen och inte ta saker o ting i mina egna händer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har faktiskt lärt mig av min ban men först förstod jag inte det men efteråt när jag kollade från båda perspektiv kan jag förstå varför bannen vart placerad men jag hoppas nu att ni förstår min sida och till varför jag valde att köra i piketkläder (det var till rån)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka