Nekad Zueside | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zueside

Icke Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198142090698/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Zueside#0327

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 1996

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Milo Mikhailov som är född i Ryssland och är 24. Kom till Sverige när jag var 4 år eller snarare var tvungen att fly till Sverige pågrund av att min så kallade pappa misshandlade morsan pågrund av att hon ville inte vara med pskyfall som dricker och är våldsam hela tiden, hon fick nog så vi drog. Vi åkte till en stad som heter Multistaden och nu är vi placerad i ett tryggt ställe och nu vill jag och min mamma börja om på nytt. Har jobbat som mekaniker i flera år och älskar hjälpa folk när dom är fast och behöver hjälp med något.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad för att jag vill bidra till servern på ett bra sätt o kunna hjälpa folk ingame. Jag vill hitta ett community där man tar det på allvar och hjälper varandra så servern och communityn blir så allvarlig och jämnställd som det bara går! Jag ser ingen nytta av att på något sätt nedvärdera eller förstöra för andra, bättre att hjälpa till och finnas där så folk vill spela mer på servern och ska kunna känna sig välkommen! Hade jag bli whitelistad hade jag gjort allt för att göra mitt jobb så bra som möjligt och ta RP:n till en ny nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För Multistaden verkar seriösa och jag vill hjälpa denna server bli så seriös som möjligt.

Hur hittade du Multistaden? Kompisar har berättat och jag sett några streams.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att jag vill utvecklas med min RP erfarenhet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan än Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka