Nekad Zucchini | Medlem ansökning [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zucchini

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zucchini188/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Zucchini#2211

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Jonas Lincoln och är 25 år gammal och just nu jobbar på Slakthuset i Paleto bay. Jonas bor med sin familj som består av 2 barn och en fru, frun heter Olivia och hon är 23 år gammal, barnen heter Daniel och Lukas, Lukas är 5 år gammal och Daniel är 15 år gammal. Jonas kom från en fattig familj med massa problem med pengar men sedan fixade sig själv genom att hitta sin fru Alva som gav han finansiellt stöd, dom nu bor i en 3a med sin familj. Jonas letar bättre jobb för att kunna mata sina barn och betala för hyran, Jonas har letat nytt jobb i 2 år nu men ingen lycka han har nyligen flyttat in I Unive staden och hoppas på att hitta nytt jobb som kan finansiellt hjälpa med hyra och sin familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att Unive roleplay är en riktigt pålitlig server och har mycket att ge. Jag har letat efter en bra server att spela på och kände att Unive roleplay stog ut med sin fina Community och hur seriösa spelarna är, de visar väldigt mycket att servern går mot rätt håll och jag vill kunna hjälpa till med att hålla Community stabil och säker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag fick intresset att joina denna server för jag har många vänner som spelar på den och har hört mycket bra om den och fått se massa coola och roliga moment från servern.

Hur hittade du Unive? Från en kompis som heter Nahirmine

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna sprida glada och positiva vibbar när jag spelar och kanske få hjälpa med stora scenarion i servern, jag vill kunna hjälpa att få servern till topp och kunna ha en bra tid på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna uppnå en speciell karaktär som alla ska kunna ha roligt att rolespela med, jag vill kunna känna de flesta spelarna så man kan få bättre "connection" med dom och ha good times om man säger så.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Näe jag spelar inte på någon annan server just nu, vart ett tag sen jag spela Fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka