Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/_POLKAGRISEN_/
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? zubbis#5329
Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2002
Berätta om din karaktär. ruben är en kille på 23 år som är från Huddinge. Ruben är vilsen i livet, han vill komma ifrån drogerna och skaffa sig ett riktigt jobb men det är inte så lätt som han hade tänkt sig. han dras tillbaks till drogerna för man tjänar snabba pengar där och han känner en bättre gemenskap till alla människor.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill börja med rp på en stor och bra server för min kompis har rekommenderat mig om denna för den har bra mods och "staffs"
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den verkar väldigt seriöst och bra gjord samt verkar ha ett väldigt trevligt Community.
Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsa
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla det och att ha det roligt med alla andra som rpear seriöst.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? zubbis#5329
Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2002
Berätta om din karaktär. ruben är en kille på 23 år som är från Huddinge. Ruben är vilsen i livet, han vill komma ifrån drogerna och skaffa sig ett riktigt jobb men det är inte så lätt som han hade tänkt sig. han dras tillbaks till drogerna för man tjänar snabba pengar där och han känner en bättre gemenskap till alla människor.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill börja med rp på en stor och bra server för min kompis har rekommenderat mig om denna för den har bra mods och "staffs"
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den verkar väldigt seriöst och bra gjord samt verkar ha ett väldigt trevligt Community.
Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsa
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla det och att ha det roligt med alla andra som rpear seriöst.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte