Accepterad zubbifantastic1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zubbifantastic1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199570549676/

Ditt Hex-ID: 11000015ffafbac

Vad är din discord tagg? zubbifantastic

Vem var det som bannade dig? slasken

Bild på banmeddelande: dasdas.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag säkrade en kille som vi skulle råna och göra ett större scenario av vilket han inte verkade förstå. Vi skulle ju komma mycket längre om killen som dessa staffsen försökte typ skydda inte meta gamade...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle råna en kille som hade skjutit mot oss den dagen och jag hade ju inga gäng roller eftersom att det inte hade skrivits ut än i kriminella dcn och då anser staffsen att vi inte är med i något gäng och skjuter som solos vilket inte stämmer. Iallafall så försöker vi kidnappa honom och vi skulle ju såklart säkra honom och hans vapen innan vi tog honom eftersom att det hade varit helt efterblivet att inte göra det. Sedan kommer hans kompis från ingenstans och skjuter ner oss. Sedan blir de ett stort OOC bråk om vem som har vapnet ? Sedan blir JAG kallad i support?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de var felaktig ban eftersom att jag aldrig blev informerad om en avstänging i varken support eller PM.
De drog ju redan min krim så varför skulle de få nytta av att stänga av mig?
Tycker detta är väldigt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev ju bannad för hets / söker konflikt med andra kriminella som jag gjorde en överklagan av och fick godkänt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag anser att vi inte gjorde något fel eftersom att våran kidnappning och vår rp som vi kunde föra frammåt hade varit väldigt perfekt om inte helpersen förstörde scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Påstår inte att jag lär mig något av en felaktig ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka