Nekad Zubaya | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zubaya

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099663828/

Ditt Hex-ID: 110000143e9d5d4

Vad är din discord tagg? Tomtenissen#3845

Vem var det som bannade dig? maTTe

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: ~maTTe Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag bröt mot regeln powergaming genom att putta min polare lill ericssons bil för att han skulle få fart därför att hans bil rök.w

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in vid sandy och tog ut min RS6 import. Sen så mötte jag upp en annan person ( vän till mig ) som åkte runt i sin A-Traktor. Efter att jag träffade han så rörde vi oss mot östra motorvägen förbi yellowjack. Kort därefter på motorvägen så började lill ericssons bil ryka och därför så valde jag att putta på hans bil för att ge en boost effekt så att hans bil skulle gå snabbare. De första gångerna jag boostade han så d-syncade det, men därefter de andra gångerna så var det inte d-sync utan jag puttade faktiskt han / nudda han utan någon typ av d-sync. Lill ericsson krockade sin bil när jag puttade på han och därför så ringde vi mekonomen, kort därefter så blir jag bannad för just powergaming vilket jag förstår. Detta var jäkligt dumt då bilen jag körde kostar miljoner om man skulle tänka IRL aktigt. Sen för det andra så skulle man aldrig IRL putta på en bil sådär snabbt som jag då gjorde, särskilt inte på en motorväg heller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte. Förstår inte riktigt heller varför jag puttade lill ericssons bil. Gjorde typ det för att det mest var kul vilket var jäkligt dumt nu när jag tänker på det i efterhand.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej exakt men runt 4-5 tror jag och det har varit lite möjliga grejer. Har spelat på servern väldigt länge och när jag var ej WL och helt ny till RP fick jag mycket bans, ungefär 4,5 bans när jag var O-WL sedan när jag blev WL blev jag mer seriösare med rpn men fick nån ban nån gång o så men har tagit lära av varje ban jag fått och blivit bättre på Roleplay. Fick väldigt mycket bans förut när jag var HELT ny till servern sen har jag fått massa felaktiga bans också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut! Istället för att göra det jag gjorde så skulle jag kunna tänkt långt i förväg och inte gjort det jag gjorde. Det bästa skulle nog vara att jag plockade upp lill ericsson ifall hans bil gick sönder och sen köra han till närmsta garage. Eller annars ringa mekonomen eller falck så skulle de kunna laga hans bil istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Det som jag ska tänka på efter detta som hänt är att använda mig mer utav sunt förnuft och följa regeln powergaming på ett bättre sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka