Nekad Zubaya | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zubaya

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ange ditt födelsedatum 8 November 2007

Vad heter du på discord? SLICE#6065

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16.00-22.00
Tisdag: 16.00-22.00
Onsdag: 16.00-22.00
Torsdag: 16.00-22.00
Fredag: 12.00-03.00
Lördag: 12,00-03.30
Söndag: 11.00-22.00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan december 2020

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle dva trasiga bilar som bara står på vägarna utan någon i jag skulle bana lallare och ge en lite lindrigare ban till folk som gör något litet fel. Jag skulle hjälpa till att det inte blir kaos på servern och göra unive till en bättre plats.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är en stor server och mycket att göra vilket jag gillar jag gillar att jobba för att saker ska bli bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bana och kicka folk som ej sköter sig och på så sätt blir det mindre lallare och jag vet att om alla oseriösa som bara vill förstöra försvinner är det en väldigt hög rp nivå på Unive.

Varför ska just du bli servervakt? För jag har varit staffs och support på andra server och har lång erfarenhet av support och staff arbete. Jag ska också hjälpa till om ni mods skulle bhöva hjälp.

Varför vill du bli servervakt? För att underlätta för trainees, mods, support och ägarna. jag skulle också hjälpa till att håla server bra och utan folk som bara vill förstöra men jag skulle inte utnyttja mina perms in game jag skulle bara göra saker som är bra för servern och för alla seriösa spelare!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban (id) (tid) (anledning) - Man bannar en person som gjort fel. /sqlunban (Hex-id) - Man unbannar en person som gjort fel men som gjort en överklagan som blivit godkänd. /sqlbanoffline (steam id) (tid) (Anledning) - Du bannar en person som inte är inne på servern. /sqlbanhistory (id) - Man kollar på personens tidigare bans och kicks. /kick (id) (anledning) - Man kickar en person för olika anledningar. /sc (meddelande) - man skriver i staff chatt. /sv (meddelande) - Man skriver i servervakt chatt. /revive (id) - man återupplivar en person. /giveitem (id) (item) - Man ger ett föremål till en spelare /freeze (id) - Man fryser fast en person så personen inte kan röra sig. /unfreeze (id) - Man avfryser en person som man fryst. /skin (id) - Man ger en person skin som man använder för att göra om sin karaktär. /bring (id) - Man teleporterar en person till sig. /goto (id) - Man teleporterar sig till en spelare. /tpm - Man teleporterar till en waypoint man satt ut på kartan. /spec - Man får upp en lista av vilka man kan spectatea. /noclip - Man går in i noclip, dvs att man flyger runt osynlig /annnounce - Man skriver ut något viktigt som det står Viktigt meddelande! i chatten. /dv (radius) - Tar bort ett fordon. /setjob (id) (jobb) - Du ger en person ett jobb. /svban - du ger en lindrigare ban som varar i 1h. /toggleid - Man får spelares id över deras huvuden så att dem syns hela tiden. /togglename Spelares Steam namn är över deras huvuden och även id. /clearall - Man rensar chatten för alla spelare.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Yes det har jag gör lall och sunt förnuft.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ absolut inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka