Nekad ztrumpan | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ztrumpan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Hockey-Ogge#0511

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pär Larsson han är 24 år och har växit upp med föräldrar som var missbrukare och behanlade Pär som att han var ingenting. När han fyllde 13 år flyttade han hemifrån och fick lära sig om ekonomi och hur han skulle skaffa bostad redan när han var 13 år. Pärs största dröm sedan han flyttade hemifrån har han velat bli polis för att se till så att det han var med om ska aldrig hända igen. Pärs största intresse är fotboll, hans favorit klubb är Real Madrid. Pär är en snäll kille som vill hjälpa personer från missbruk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har förut spelat rp och nu kan jag bidra med ännu bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda spelarna i ett scenario så båda kan vinna. Då blir scenariot roligt för båda.

Hur hittade du Unive? Via kompisar som spelar på server och att Unive är ju Sveriges största server.

Din medlemskap ansökan har nekats, tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka