Nekad ztrixyy | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ztrixyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198839722727/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? ME Nem Binaladin#3932

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 24 år med svår uppväxt samt problem under barndomen och svåra relationer med sina anhöriga. Han heter Christofer och är oftast glad samt har ett stort intresse av att tjäna pengar och hålla på med bilar. Är allmänt trevlig och försöker alltid lösa situationer socialt!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra genom att vara social och följa de regler som är satta samt att ge feedback på de jag tycker kan ändras eller förbättras samt saker jag tycker är positiva! Vill tillföra till en bra community och få ett bra samspel mellan alla parter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vill tillföra socialt samt ge feedback på det som kan förbättras. Självklart underlätta spelandet och upplevelsen genom att följa reglerna och in game lagar/regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan exempelvis ge upp för att göra scenariot bättre och mer realistiskt för motparten.

Hur hittade du Unive? Genom Google samt en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka