Nekad Ztripe69 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ztripe69

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Ztripe

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theodor och kallas Theo han är 19 år - Jag växte upp i en hem fullt av missbruk, under min uppväxt utsattes både jag och min mor för både fysik och psykisk misshandel som satte djupa sår som format den jag är idag. under hela mitt liv har jag letat efter adrenalin vilket jag bara kunde hitta genom kriminella handlingar.

Dom saker jag fått gå igenom har lätt mig till att bli osympatisk och känslokall

Mina intressen är fotboll och meka bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en respektfull spelare och har kört rp med mina vänner så jag vet ungefär hur man ska spela. Jag är en aktiv spelare och jag kan hjälpa till och få servern att kännas som en "riktig värld"

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man hjälper till att skapa ett scenario som leder händelserna framåt

Hur hittade du Unive? Min vän är med i servern och bad mig att joina och spela med han

Nekad, felaktig födelsedatum + utveckla din karaktärsbeskrivning mer och fel svar " Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka