Nekad ZtexSwe | Medlem ansökning [VIKTOR.NI]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZtexSwe

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Swe_ztex/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Sellgren

Vad är ditt discord namn? ZtexSwe#1337

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Det är en man som heter Lukas Karlsson och han är från skogarna i norr som växte upp med mor och far och två syskon, han gillar att jaga och vara med familj och vänner, han har levt ett bra liv på en bondgård så han är kunnig på att skruva och kan med sina maskiner. Som liten hjälpte han sin farfar på bondgården och far på företaget han drev. Han gjorde allt från att mocka ko skit till att dra loss farfars traktor. Han gick ut gymnasiet med högsta betyg och som utbildad yrkeschaufför. På fritiden gillar han att jaga med sina vänner. Dom har ett jaktlag ihop så varje jakt slår dom samman och jagar. utöver det så fortsatte han att köra traktor åt farfar för en extra slant. för varje år hade han nya jobb allt från kranbils förare till maskinförare. Han trivdes bäst bakom ratten på ett tungt fordon. Han trivdes bäst som lastbilschaufför. Han träffade även en fjälla från Sundsvall han själv var från Örnsköldsvik, dom fick ett barn tillsammans, men kärleken var kortvarig dom skiljde sig ett år efter barnet föddes och hon fick full vårdnad över barnet. så han fortsatte sin resa efter dom svenska vägarna för att tjäna pengar och komma från hemmet. han levde i sin lastbil ett tag men sedan skaffade han lägenhet i Umeå. Han bodde där ett bra tag utan att behöva jobba då han nästan jobbat ihjäl sig eftervägarna, han hade 2miljoner kronor sparat, åren gick han skaffade intresse för bilar och snabbt var dom två miljonerna borta, så han blev hemlös började tigga äta sopor och stjäla. efter ett år på gatan så lyckades han rätta till sitt liv igen och började om på nytt, han fick tak över och mat på bordet och nu ska han fortsätta så leva ett vettigt laglydigt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag spelar mycket fiveM har en hel del erfarenhet varit delägare bland annat så vet hur det funkar, är lugn som person så bryter aldrig karaktär, många nya ansöker säkert men denna server är extremt seriös som jag förstått det så det borde fortsätta så och jag vet att jag kan bidra med det , spelar oftast polis och det är en roll jag sätter mig in i extremt bra ska satsa på det här, anledningen ni ska välja mig är att jag är en erfaren spelare som är ute efter att hålla det seriöst som sagt vet att jag kan bidra till det så jag har extremt bra impulskontroll och tänker alltid efter innan jag gör något. kan lova er att jag kommer följa regler och göra allt i min makt för roligare RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ser mycket hype kring servern å har provspelat på den och verkar vara en seriös server

Hur hittade du Unive? TikTok och även Twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt skapa roliga scenarion för mig och andra och även klättra son polis

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli polis och roliga scenarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka