Nekad Zqweez | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zqweez

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198186108725/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? Zqweez#1502

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Bergsten född 1982-03-14 det vill säga 39 år. Magnus växte upp i en småstad, båda föräldrarna var alkolister och Magnus fick sällan lugna kvällar hemma. Magnus blev ofta påtvingad att köpa alkohol och droger åt sina föräldrar redan som 10 åring. En kväll gick det riktigt illa Magnus kunde inte betala langaren med de pengar han fått hemifrån och fick då tio hårda slag i ansiktet. När Magnus kom hem var pappan kraftigt påverkad och rosenrasande. Pappan avlutade kvällen genom att sparka Magnus tills båda benen var brutna och grannarna ringde polis och ambulans. Magnus fick sedan växa upp hos Soc under sina sista år innan han blev myndig. I 20 årsåldern flyttade Magnus in till staden för att fortsätta sitt liv utan att försöka tänka tillbaka på det hemska han barndom innefattade. Idag är Magnus största ambition i livet är att hjälpa människor på alla tänkbara sätt och leva ett liv utan ondska och elakhet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att enklare utveckla mitt rp:ande och för att få tillgång till de yrken där min karaktär Magnus kan uppnå sina mål och ta anställning inom polisen, sjukvårdare osv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för den är ur mitt tycke den som verkar vettigast och satsar på att hålla en seriös nivå på rp:andet

Hur hittade du Unive? Har kollat på streamers som körde på multistaden och bestämde mig att gå med i dc servern för några månader sen men har väntat till nu innan jag ansökte för whitelist.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt huvudsakliga mål är såklart att ha roligt men också bli en bättre rp-spelare och hitta nya vänner

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har provspelat på Sweden city men bestämde mig ganska snabbt att Unive är betydligt bättre så har lämnat den kortvariga vistelsen på Sweden city bakom mig. Vilket gör att jag endast spelar på Unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka