Nekad zpexy.tv | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahaimen

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143407385/

Ditt Hex-ID: 110000146854f19 (Hex)

Vad är din discord tagg? Dahaimen#9169

Vem var det som bannade dig? Det står när jag försöker komma in på discord servern! Men det var en staff iaf

Hur lång tid var din ban? Min Discord ban var permanent!

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ogiltig inbjudan the user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför staffseen valde att banna mig! Jag pingade philip en gång!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle pinga philip en gång för att berätta vilket fantastiskt jobb han och alla staffs hade gjort med servern! då gjorde jag de, och sen var det någon mod eller högre som var jätte otrevlig och skrev pinga inte philip för i helvete, bort här ifrån och så fick jag ban!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså ja! det var fel av mig att pinga han, men jag tänkte bara berätta att han hade gjort det bra med servern, jag gav han en komplimang helt enkelt och då tycker jag inte att jag borde fått ban, men om jag blir unbannad så kommer jag absolut inte pinga någon staff eller philip igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara en tidigare discord ban, men det var på mitt jätte gamla discord konto! Men jag har några tidigare ingame! Som igår när min mic inte funkade, då var det en kille som sa att mina stämmband inte funkade och då fick jag ban för att dom trodde att det vara jag som hade sagt stämmband! men de var bara 3 dagar
Och en annan av mina tidigare ban vara att jag frågade vilken muskel man använde för att ha händerna bakom ryggen! men då förtjänade jag ban!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte pingat philip! istället skulle jag ha skrivit en ticket i forumet eller skrivit till han privat på forumet! jag skulle inte gjort detdär misstaget, för att det ända jag vill är att vara medlem och kunna få jobb, för att kunna ha kul med andra som är medlemmar och så vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! man ska absolut inte pinga philip eller någon annan staff för den delen! men om jag blir unbannad så kan ni staffs be mig sätta mig i väntar på support om ni har mer frågor om det här! ha en fortsatt trevlig dag eller kväll om ni läser dethär på kvällen

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka