Nekad zpexy.tv | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahaimen

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143407385/

Ditt Hex-ID: 110000146854f19 (Hex)

Vad är din discord tagg? Dahaimen#9169

Vem var det som bannade dig? Det står när jag försöker komma in på discord servern!

Hur lång tid var din ban? Det var en permanent ban!

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ogiltig inbjudan The user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag skulle pinga min vän som heter philip, men jag råkade tagga ägaren av servern! det var fel av mig, jag borde kollat vem jag pingade innan jag skickade ut i chatten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och skrev med min vän philip i chatten och så hade han inte svarat på 10 min! då trodde jag att pingade han, men istället råkade jag pinga ägaren av unive!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså egentligen inte, men det var ett misstag och det kommer inte hända igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. på discord servern har jag ingen tidigare ban! men på fivem servern har jag 3 eller 4! men 2 av dom var felaktiga!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! jag skulle ha kollat upp vem jag pingade innan jag skickade ut i chatten! för att det är inte kul att ha ban!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! det har jag! jag har lärt mig att inte pinga ägaren och kolla upp vem jag pingar innan jag gör det!
Om jag blir unbannad så kommer jag ansöka om att bli medlem samt söka ett bra jobb

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka