Accepterad Zparkyy | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zparkyy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Användarnamn: Zparkyy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zparkyy/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zparkyy

Vad är din discord tagg? Zparkyy#6969

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft (rånar utan mask)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att innan vi "rånade" den personen så glömde jag att sätta på mig masken. Och det var kanske mest för att min partner inte riktigt gjorde det han skulle och jag var typ med på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner Oliver, Jonas och jag, vi skulle råna någon så vi satte oss i Oliver's bil och körde iväg mot Coop Nära. När vi väl var där så såg vi någon på en cykel och vi bestämde oss för att råna den personen, så jag och Jonas hoppade ut ur bilen och sprang mot honom. Men det som hände då var att Jonas bara slog ner honom (rdmade) utan att säga att vi rånade honom, och jag var inte beredd på det. Utan det man ska göra är att man ska säga till att det är ett rån, och sen vänta på att personen håller upp händerna och sen så kanske man tar saker osv. Men alla fall han slog ner honom utan förvarning och sen så kom det en gud. Men det som jag hade glömt att göra var att jag hade glömt min mask så jag blev bannad på grund av det, lite dumt av mig att glömma det och jag kommer alltid att tänka på att ha på mig mask från och med nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban. Det var jag och min vän som gjorde fel och vi borde ha tänkt lite innan vi bara började att "råna" det kommer absolut inte att upprepas för vi kommer förmodligen, eller nej vi SKA använda våra hjärnor från och med nu. Men svaret på frågan är nej det var inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för frp, combatlogg, sunt förnuft, powergaming och powergaming. Frp var när jag och mina vänner var vid polisstationen och sen så droppade någon av dom en kniv och polisen trodde det var jag och då så blev hen arg för att jag inte lyssnade på hens order, men jag kunde inte höra polisen för mina vänner satt och skrattade och skrek så jag kunde ej höra. Combatlogg var när jag var ny och jag dog vid torget och sen så respawna jag vid sjukhuset och när jag var vid sjukhuset så lämnade jag spelet för jag trodde att man kunde göra så, men tydligen så blev man bannad för det. Sunt förnuft vet jag inte riktigt varför, snackade med några mods förut och dom sa att det var fel som den personen som bannade mig gjorde. Det som hände var alltså att jag skulle plocka upp min vän så att alla skulle få plats på motorcykeln, men istället för att jag plockade upp han så råkade jag plocka upp någon random och det råkade vara en gud som blev jätte arg och sen så ledde det ena till det andra. Båda powergaming var när jag också var ny och jag visste inte riktigt reglerna bra men nu kan jag alla regler, men det som hände var att jag råkade köra in i någon i hög hastighet och då så skulle jag gå ut för att kolla hur hen mådde men sen kom jag på att i verkligheten så ska ju gubben vara avsvimmad eller till och med död. Men det var försent.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle ha tänkt lite innan jag bara började råna med min vän, vi kunde ha dubbel kollat ifall vi hade alla saker redo, masken, hur vi skulle göra osv. Men vi tänkte inte på det utan vi bara körde på, och det gick ju inte så bra kan man säga. Så det är vad jag skulle ha kunnat gjort annorlunda, och att vi kunde ha haft en plan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Jag ska tänka efter innan jag bara ger mig på någon eller något och komma på en plan, och se till satt jag har allting redo. Och jag ska se till satt mina vänner också är redo satt dom inte bara slår ner folk hur som helst, ska försöka kontrollera dom. Förlåt mig / oss.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka