Accepterad Zparkyy | Ban överklagan [Lucky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zparkyy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Användarnamn: Zparkyy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zparkyy/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zparkyy

Vad är din discord tagg? Zparkyy#6969

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov FearRP och grov sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner någon som tydligen var fearrp och sen så åkte jag iväg från platsen, utan att lämna spår efter mig och jag kom från ingenstans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntade utanför Securitas högkvarter på Robin för vi har inte träffats på länge och nu så träffades vi eller han sa till mig att vi skulle mötas vid högkvarteret så jag åkte dit och väntade. Och sen så kom han inte på ett tag för han var upptagen med att göra något så jag åkte runt lite och då så såg jag Ruzzy och någon annan som jag inte kände igen, och då så sprang Ruzzy fram till mig och sa åt mig att slå personen bredvid honom. Jag trodde ju att personen bredvid honom skulle råna honom eller något så då så slog jag ner honom medans han riktade sitt vapen mot mig, men jag ville rädda Ruzzys liv så jag brydde mig om honom så jag slog ner han och sen så åkte jag iväg. Och senare så blev jag bannad för FearRP och grovt sunt förnuft, och nu är jag här :).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban, visste inte riktigt vad som går för gränsen på FearRP eftersom att i verkliga livet skulle jag inte bry mig om någon riktade en person mot mig för att den skulle skada Ruzzy, då skulle jag slå som fan för att rädda mig och han. Asså hjärnan kan inte tänka när man är stressad och det står mellan liv och död, då så tar bara rädslan över och då gör man dumma saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Rdm, powergaming, powergaming, powergaming, sunt förnuft, sunt förnuft och sen att jag råkade ta upp en gud, blev alltså perm bannad för att jag tog upp en gud :/.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte slå ner personen utan att antingen räddat han genom att han hoppade på min cykel och vi kunde ha dragit därifrån eller att jag inte skulle ha slagit ner honom och bara spelat med att räcka upp händerna så vi blev rånade och vi failade så det var därför jag slog honom. Eller så hade jag bara kunnat att ha väntat på Robin så hade inget ha hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer inte vara lika förkastad utan jag kommer prata först, alltså att jag kommer inte slå mer ifall någon hotar med pistol ifall jag inte vet till 100% att den planen kommer att funka alltså inte att försöka slå för det går ju åt helvete då, ni fattar ju att det går så. Men jag har lärt mig att inte göra sånt mer och jag kommer vara förbättrad och ny.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka