Accepterad Zozo | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zozo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197975966952/

Vad är ditt namn i verkligheten? Soran

Vad är ditt discord namn? Soran#0353

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Ali Schenko och är 29 år gammal. Han har en blodsbror och en halvbror. Ali Schenko är laglydig och ordentlig till skillnad från sin bror Hassan Schenko som tidigare haft problem i sin uppväxt. Bröderna flyttade till en förort vilket ledde till Alis bror Hassan blev kriminella. Ali kände sig misslyckad eftersom att hans bror Hassan hela tiden fick problem med polisen och bestämde sig för att flytta till en ny stad för en nystart. Nu letar både Ali och Hassan efter arbete så att Ali kan stå på egna ben utan att hamna i problem. Ali är en glad och känslomässig person som älskar att laga mat på fritiden men har aldrig haft ett tillräckligt stort kök för att kunna arbeta som den hobbyn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med roliga och professionella scenarion. Har en passion för RP och älskar att leva mig in i spelet och spela en karaktär. Jag kommer nog kunna bidra med hög kvalité RP samt ha kul och ge en bra RP upplevelse för alla involverade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP som gör så att allas upplevelse blir roligt och intressant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela på ett sätt som inte är orättvist och att spela som det vore ett realistiskt scenario.

Hur hittade du Unive? Hittade den på Fivem

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka