Nekad ZoZo AKA stefan | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoZo AKA stefan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad heter du på discord? zozodinlokalaafrikan

Vad är ditt Hex:ID 11000016e6e2ca0 och min steam profil https://steamcommunity.com/profiles/76561199812979879/

Ange ditt födelsedatum 2 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. gymmar varje dag ifrån 09:00 till 12.00
sätter mig vid datorn o lirar fivem vid 14:00 till 05:00 på lov OSV och på veckodagar ungefär 15:00 till 01:00

På helger kommer jag vara aktiv hela dagen om jag inte ska iväg med vänner och hitta på något eller med familjen.

så kommer vara aktiv i stort sätt hela dagarna

kort sammanfattning.
Lovdagar:
Måndag 14:00 - 03
Tisdag 14:00 - 03
Onsdag 14:00 - 02
Torsdag 14:00 - 02
Fredag 14:00 - 04
Lördag 14:00 - 04
Söndag 14:00 - 01

Vecodagar:
Måndag 15:00 - 02
Tisdag 15:00 - 01
Onsdag 15:00 - 02
Torsdag 14:00 - 00
Fredag 14:00 - 00
Lördag 15:00 - 00
Söndag 15:00 - 01

Hur länge har du varit medlem på Unive? jo sähär är det jag har varit medlem på unive sedan 2021 till 2023 men min dator gick sönder runt slutet av 2023 och då blev jag av med mig medlem och har inte spelar på ungefär ett havlår för har fokuserat på skolan och gymmat och hälsa och så men bestämmde mig för att komma tillbaka nu eftersom jag tänker tillbaka vilken rolig server och alla minnen man har så jag hade tänkt att börja nu igen. så har varit medlem i ungefär 4 veckor om jag inte har fel alls.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 1 gång sedan jag började på unive igen i 22 dagar av något som jag gjorde va ganska dumt jag råka ta upp vapen i ett scenario plus att jag cloggade 5 minuter efter jag dog pga va tvungen att stänga av igentligen men jag blev unbannad när jag gjorde överklagan. sen dess har inte blivit bannad en ända gångu sedan jag började på unive igen men innan hade jag runt 9 banns skulle jag gissa på. Min rp nivå va rätt så bra skulle jag säga men den kunde förbättrats men nu när jag är tillbaka och har mognat till och sånt är den nog extremt mycket bättre.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jo såhär är det en servervakt har som uppgift att underlätta för helpers och mod och kanske kicka lalliga spelare eller banna dom i 60 minuter och sen skicka in klippen på spelarna man kickar/bannad så dom kan bestämma om dom borde få längre straff eller inget straff alls helt enkelt. Men dom ska absolut INTE använda sina permissions utan anledning vi säger om någon bara är kaxig då är det ju rakt av abuse men om någon bryter mot grundreglerna som unive har då så kan man såklart kicka eller eventuellt banna. sammanfattning (helpers kenske inte ser allt och då är det bra att ha servervakter som RPar samtidigt medans dom kan ta åtgärder om det är personer som inte kan bete sig ordentligt

Varför vill du bli servervakt på servern? jo jag vill bli servervakt för att i stort säg hjälpa servern och underlätta för alla mods/helpers och få bort alla lallare för är för trött på hur dom beter sig på servern. Jag vill också underlätta för alla som blir drabbade av en lallare när dom försöker rpa i ett scenario. Man ska kunna rpa utan att behöva oro sig över att någon sitter o lallar eller inte kan bete sig eller något liknande.
Själv är jag med om mist 6 lallare pär dag som förstör och inte kan hålla sig till reglerna och då passar dom helt enkelt inte in på unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jo när man är servervakt har man ett visst ansvar och det är väldigt väldigt viktigt att man sköter som ansvaren. som jag skrev inan t.e.x om någon kör över dig med en bil utan anledning eller bara vdm ska du kicka dom eller banna och skicka in ett clip på det som hände till någon staff eller helper så får dom avgöra om det är passade ban eller inte. Men om man använder sig av dom på fel sätt såsom att du har toggle id på eller toggle name mitt i ett scenario bara för att se vart dom är så är det indragna roller direkt skulle jag tänka mig samma med om man håller p att kicka och banna folk helt utan anledning.( vill bara säga att jag är erfaren inom detta eftersom jag har varit servervakt tidigare på servern.)

Nekad.

Anledning: Du behöver har varit medlem i 30 dagar (Du fick 2024-12-28).

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka