Nekad ZoyNes | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? ZoyNes#3991

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 420

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför jag vill bli chef på Falck är för att jag älskar att mecka med bilar och att hjälpa folk. Jag kommer kunna ta ansvar över jobbet som en chef och ska göra det bästa jag kan. Jag ska göra så att Falck ska ha aktiva anställda som ska kunna ta larm så att alla ska kunna få sin hjälp med sitt fordon. Jag har redan nu planerat hur och vad jag ska göra om jag blir chef på Falck. Jag ska göra mitt bästa jag kan för Falck så att vi går plus i kassan, alla känner sig trygga och att inte anställa och sparka folk hela tiden som tidigare chefar har gjort. Jag känner att jag kommer trivas bra som en chef på Falck om jag blir det och att jag känner mig trygg inom mekaniker. Skulle jag bli chef kommer jag få en stor och rolig utmaning. Jag tycker själv att jag kommer kunna ta ansvar och att jag är en mogen rpare som kommer ta hadn om Falck. Mitt mål med Falck är att göra det bättre än mekonomen eftersom dom flesta i Unive tar ju mekonmen före Falck, alltså att skulle deras fordon gå sönder ringer dom ju mekonomen först eftersom det e ju lite större en Falck men jag ska försöka förbättra det och visa att vi på Falck är bättre. Men sen så är mitt sista mål att få aktiva anställda för just nu så har vi inte så jätte aktiva anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Falck innan i nästan 1 månad och då var jag helanställd och bärgnings utbildad och skulle bli personalansvarig men han chefen sparkade nästan alla och sedan gjorde ett eget kriminellt gäng. Jag fick höra också att kassan låg på 0 när den nya chefen kom. Jag sökte jobb på Mekonomen eftersom det e ju likadant som Falck och ett roligt jobb eftersom det är om bilar och känner mig trygg inom mekaniker och jag fick jobb hos Mekonmen och blev helanställd. Sedan efter så blev jag sparkad ifrån mekonmen när jag jobbade och när jag lagade någons bil, lite konstigt men fick höra att den chefen e blev sparkad. Men hur som helst så har jag erfarenheter inom Falck. Jag har även jobb där nu igen så just nu jobbar jag på Falck och är helanställd och bärgnings utbildad.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Alex Siljelid. Han föddes i Norrland med sin pappa och mamma. Han var ensamt barn i familjen Siljelid. Alex var en trevlig, halvt blyg, små kaxig, hjälpsam och rolig person. Han älskade att lösa problem som på mobiltelefoner eller dator eller något annat, Alex var den personen alla kom till för att kunna få hjälp. Men det Alex var mest "känt" fört är hans intresse av bilar och motorer. Alex fick sitt intresse för bilar och motorer när han redan var 3 år. Hans pappa meckade mycket med bilar och sedan hjälpte Alex sin pappa hela tiden när han behövde hjälp men då kan det vara att ge verktyg, lysa med ficklampa eller hjälpa att vätta bilen eftersom han var bara 3 då. Sedan på Alex uppväxt så har varit intresserad av bilar och motorer. Han hade det bra i skolan med mycket snälla vänner, han hade en flickvän som hette Amanda men sedan 9an i grundskolan så gjorde dom slut. Efter grund skolan så kom han in på högskolan och då pluggade han på mekaniker. Han fick sitt första jobb hos mekonomen men sedan blev flytta han över hos Falck och idag jobbar han hos Falck.
Alex kan mycket om bilar och motorer idag, han har även en Youtube kanal där han har lagt ut videos på hur man bland annat lagar bilar för steg för steg.
Alex brukar ofta ha fest med sina vänner, spela hög musik, grilla och laga mat, vara lite småkaxig och vara galen ibland.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15:20-16:20. 19:30-22:30.
Tisdag: 15:20-22:30.
Onsdag: 15:20-16:20. 19:30-22:30.
Torsdag: 15:20-22:30.
Fredag: 13:00-01:00
Lördag: 11:30-01:00
Söndag: 11:30 22:30

OBS! Tisdagar, torsdagar, fredagar, lördagar och söndagar kan jag göra andra saker som vara med kompisar, äta, vara bortrest eller andra aktiviteter. Så tiderna är ungefär, ibland kan jag vara vara inne mer eller mindre än dom tiderna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka