Nekad ZoyNes | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Asså detta va mer än ett halv år sedan asså typ 7 månader sedan men jag minns att jag spawnade uppe i Paleto och var AFK i typ 5-10 minuter eftersom jag var borta och käka mat. När jag kom tillbaka sprang jag till mitt garage för att ta ut en bil. När jag tryckte på E för att öppna menyn hände ingenting, så jag tryckte flera gånger eftersom jag trodde det var en bugg. Menyn dök aldrig upp och efter typ 10–20 sekunder blev jag plötsligt disconnectad från servern. Efter det så såg jag att jag hade blivit bannad av anticheat. Jag gjorde inget annat i spelet än att försöka ta ut en bil, och gjorde inte något som bryter mot reglerna.

Tar du ansvar för det som hände? Asså jag tytycker att detta var en felaktig ban. Jag gjorde ingenting fel. Jag försökte bara ta ut en bil från garaget, och plötsligt blev jag bannad av anticheatet. Isåfall måste de hänt nått innan när jag va afk men de tror jag inte ens. Jag har liksom spelat på Unive i 5 år, aldrig fuskat och alltid varit seriös i mitt spelande. Jag har tidigare varit servervaktansvarig och är vill liksom komma tillbaka till fivem sverige igen.

Vad har du lärt dig sedan dess? Inget specifikt. Eftersom jag inte gjorde något fel, så fanns det inget att lära sig från just detta. Asså de måste ju ha varit nått bugg eller nått

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har spelat på Unive i 5 år och jag har alltid varit seriös i mitt RP. Har liksom varit engaread rp spelare och varit servervaktansvarig och verkligen brytt mig om servern och hela communityt, och den här situationen känns som ett missförstånd eller annat fel.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr har jag inget klipp från händelsen, men jag har en bild på banmeddelandet. Sen om ni vill ha mitt hex så finns de här: steam:110000135b6ede9

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka