Nekad ZoyNes | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ZoyNes/

Ditt Hex-ID: 110000135b6ede9

Vad är din discord tagg? ZoyNes#0001

Vem var det som bannade dig? Tandy (Tandy#1980)

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag sa "skostorlek" och med skostorlek menar jag mitt ID nummer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag drog till piren för att köpa en bil. Jag köpte bilen och swisha honom pengarna. Han gav mig nycklarna men sen när han skulle skriva bilen till mig så måste jag ju säga mitt ID nummer och då sa jag "min skosotrlek är 1041". Och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban och det var mitt fel. Jag sa något som var halvt ooc och då blev jag bannad och förstår upp till 100%. Varför jag sa "skostorlek" är för att andra har sagt det och då har jag trott att det är tillåtet att säga men det är det inte så jag ska aldrig mera göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var 2 personer som lallde på torget och sprng efter mig och då blev jag bannad för lall för att han trodde att jag var med i deras "lall gäng" men sedan skrev jag till personen på dm i discord och så förstod han och unbanna mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skriva i OOC chatten vad mitt ID är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att alla ord som är halvt ooc kan man bli bannad för som t.ex "lapp, gud och skostorlek". Jag har också lärt mig att man kan trycka Pg Dn/Page Down och då kan man se alla ID nummer. Sen så måste jag tänka att skriva mitt ID i ooc chatten för att det finns en sån chatt för en anledning men ändå så använder jag den inte men nu har jag lärt mig och ska aldrig mera göra något mer halvt ooc och jag förstår vad jag har gjort för fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka